Jump to content

Kjøring til Sommertreff ACR


2.8i TIC

Recommended Posts

Noen fra sør/østlandet som har tenkt seg til ACR på Sommertreff? Jeg drar oppover fra Tønsberg Torsdag 7 juni.. Noen som vil slå følge?

 

Drar fra tbg kl 06.00, utav oslo ca 08.00, elverum 09.30, trondheim 14.30 osv oppover mot Mo i Rana. Si gjerne ifra om noen legger seg på hjul..:)

Link to comment
Share on other sites

Om du legger inn ekstra pause på turen, så er vi en gjeng herifra som kjører torsdag, regner med flere skal jobbe torsdag,

så avreise ca kl 17 fra trondheim kan være realistisk.

 

:)

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Om du legger inn ekstra pause på turen, så er vi en gjeng herifra som kjører torsdag, regner med flere skal jobbe torsdag,

så avreise ca kl 17 fra trondheim kan være realistisk.

 

:)

 

tids skalan din stemmer aldri ronny, lægg på en times tid til så skulle det egentli la seg gjøre :P

Link to comment
Share on other sites

Hmm hadde egentlig håpa å være der oppr tidligere, men om jeg blir forsinka herfra så kan jeg selvfølgelig vente på dere andre.. Har dere biler på hengere eller kjører dere grombilene?:)

 

min sin er en trailer queen, ikke for at jeg ikke stoler på den, men av erfaring så har di rundt meg alt for dårlige biler :P

Bestandig greit og ha med henger, vet aldri når YB`n dauer

 

vi er nokk vertfall 4 stk som skall fra trondheim sentrale strøk, og få alle hjæm fra jobb, og klar til og kjøre før kl 18 er nokk desverre tilnærmet umulig vill jeg tro.

Jeg for mitt vedkommende skall nokk altids få det til, men :P

Link to comment
Share on other sites

tids skalan din stemmer aldri ronny, lægg på en times tid til så skulle det egentli la seg gjøre :P

 

Pøsj :P

 

Ha alt klart onsdag kveld så gårr`e så det suser :)

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Hehe, men vi kan jo se da når det nærmer seg å man ser hvor mye klokka er og slik så.. :)

Hadde jo vært et fint lite tog oppover..

 

Ordner seg nok, gi en lyd når du vet ca ETA Trondheim :)

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...