Jump to content

chip?


duppen

Recommended Posts

hei

nån som har nå formening/info om denna chippen??

 

merkelappen på lokket til boksen

 

merkelappen på lokket til boksen

 

 

å ka e den saken dær t??

post-12535-133744831229_thumb.jpg

post-12535-133744867436_thumb.jpg

støtt forsvaret! bli kanon:P

1990 sierra cosworth 4x4
polaris assault 800 2010 boondocker turbo

volvo 740 turbo og lystgass

Link to comment
Share on other sites

okay, 360 står dt kanskje for HK? :P

 

vet du om flere som kjøre sånn chip, evt ka dæm syntes??

støtt forsvaret! bli kanon:P

1990 sierra cosworth 4x4
polaris assault 800 2010 boondocker turbo

volvo 740 turbo og lystgass

Link to comment
Share on other sites

usikker på hvor mye bensintrykk, har ikke måler på bensin-trykk regulatoren:/

nån bra anbefalninger t evt ny regulator me måler??

Edited by duppen

støtt forsvaret! bli kanon:P

1990 sierra cosworth 4x4
polaris assault 800 2010 boondocker turbo

volvo 740 turbo og lystgass

Link to comment
Share on other sites

org bensintrykkregulator er justerbar... så er det å få kobla opp eit SKIKKELIG manometer på ein plass. ellers er det mange forskjellige ettermarkeds saker, men ikkje kjøp noe blingbling hottentott greier, men sats på eit annerkjent merke

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

okai, md andre ord så ska dt stå en skrue i toppen på regulatorn!?

trur han som hadde biln før meg ikkje har vært heilt stødig:P

manometer bør væl helst stå på fuelrail??

støtt forsvaret! bli kanon:P

1990 sierra cosworth 4x4
polaris assault 800 2010 boondocker turbo

volvo 740 turbo og lystgass

Link to comment
Share on other sites

har 4x4, å dt e bare et håll mett i den, ja den e skrudd md to skruer i rail:/

støtt forsvaret! bli kanon:P

1990 sierra cosworth 4x4
polaris assault 800 2010 boondocker turbo

volvo 740 turbo og lystgass

Link to comment
Share on other sites

va ute å sjekka no, å d va skrue dær under en del skit:p

 

går ''tur'' slangen rett på rail, eller e dt ''tur'' inn på regulator?

 

har bestillt væskefyllt mannometer 0-7bar, mye trykk levere den orginale pumpa egentli?

støtt forsvaret! bli kanon:P

1990 sierra cosworth 4x4
polaris assault 800 2010 boondocker turbo

volvo 740 turbo og lystgass

Link to comment
Share on other sites

Det er en vanlig sykdom på cosworth motorene at alle skal kødde med bensintrykket.

Det skal være 3.5 bar med bare tenning på og ca 3 bar med motor på tomgang.

Med dette bensintrykket har du bensin til maks 350 hk med 803 dyser (grønne bosch porsche ) :cool2:

RS 3door 4wd cosworth

RS mk1escort cosworth

RS focus 09

Scorpio 24v cosworth

Bmw X5 09

Link to comment
Share on other sites

må bare sei at dt hær e et supert forum, får jo faktisk hjelp KJAPT, i forhold til andre eg har brukt;)

 

takker fom innspill;)

støtt forsvaret! bli kanon:P

1990 sierra cosworth 4x4
polaris assault 800 2010 boondocker turbo

volvo 740 turbo og lystgass

Link to comment
Share on other sites

Det er en vanlig sykdom på cosworth motorene at alle skal kødde med bensintrykket.

Det skal være 3.5 bar med bare tenning på og ca 3 bar med motor på tomgang.

Med dette bensintrykket har du bensin til maks 350 hk med 803 dyser (grønne bosch porsche ) :cool2:

 

Hvordan kommer du fram til det regnestykket?? grønne bosch 803 er vel 410cc?

Link to comment
Share on other sites

Fikk opplyst av sierra"2.0is her på forumet at de skulle være 410cc på 3bar, og da holder de jo ikke til 350hk, og det blir bare ennå mindre hvis det stemmer at de er 381cc på 3bar.

Kom med et regnestykke på det........

RS 3door 4wd cosworth

RS mk1escort cosworth

RS focus 09

Scorpio 24v cosworth

Bmw X5 09

Link to comment
Share on other sites

Kom med et regnestykke på det........

 

I følge RS1000: 410cc/6(x4)= 273,3333333hk. Hvordan ser ditt regnestykke ut?

 

I følge 909motorsport, så er disse 381cc v/3bar, så da skulle det tilsi 254hk med regnestykket til RS1000

Edited by cossiemk1
Link to comment
Share on other sites

I følge RS1000: 410cc/6(x4)= 273,3333333hk. Hvordan ser ditt regnestykke ut?

 

I følge 909motorsport, så er disse 381cc v/3bar, så da skulle det tilsi 254hk med regnestykket til RS1000

 

Jeg har ingen greie på disse regnestykkene, men det finnes jo mange eksempler på gode grønndyse oppsett som har bremset rundt 350hk hvis man leter litt rundt på nettet.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...