goggentess Posted May 14, 2012 Posted May 14, 2012 Hei, jeg har problemer med at cupeviften min går bare i ca et to minutter så stopper den? jeg har byttet regulator uten hell. håper noen rever der ute har noen ideer om hva dette kan være!! takk takk
goggentess Posted May 14, 2012 Author Posted May 14, 2012 motstanden ja, vis det hadde vært vifta hadde den ikke laget noen ulyd da? og de første 1-2 minutte går den på full speed? er bare at den stopper opp.
D.Toft Posted May 14, 2012 Posted May 14, 2012 om lagrene er slitt lager den lyd ja.om motstand er gåen går den på full pupp, men ikke på dem andre, sånn ca
goggentess Posted May 14, 2012 Author Posted May 14, 2012 ok er det mye jobb og bytte motoren da? vet dere om en guid eller noe? og hva er prisen på en brukt motor? takk for svar
focusst Posted May 14, 2012 Posted May 14, 2012 (edited) Ut med filten under hanskerommet. Bøy unna låseflippen og vri vifta så den løsner. Ta av kontakten. ta vifta ut. Vri den nye på plass, sett på kontakt og gjenmonter filt. Tar 2,5 minutt Edited May 14, 2012 by focusst Over til fienden...
goggentess Posted May 14, 2012 Author Posted May 14, 2012 takk takk da får jeg finne en ny motor Ut med filten under hanskerommet. Bøy unna låseflippen og vri vifta så den løsner. Ta av kontakten. ta vifta ut. Vri den nye på plass, sett på kontakt og gjenmonter filt. Tar 2,5 minutt
Recommended Posts