hifi Posted May 8, 2012 Posted May 8, 2012 Min Sierra fusker enkelte ganger på lavt turtall.Voldsom fusk, ved lite gass.Slipper gassen og setter den i fri så stopper motor.Ved berøring av ledninger til Spjeldmotor stopper motor.Tempmåler går bare litt opp.Noen som har gode forslag på problemet?Hva koster eventuelt en ny spjeldmotor (Hvor er det billigst å kjøpe spjeldmotor)
Sierrakaren Posted May 8, 2012 Posted May 8, 2012 Min Sierra fusker enkelte ganger på lavt turtall.Voldsom fusk, ved lite gass.Slipper gassen og setter den i fri så stopper motor.Ved berøring av ledninger til Spjeldmotor stopper motor.Tempmåler går bare litt opp.Noen som har gode forslag på problemet?Hva koster eventuelt en ny spjeldmotor (Hvor er det billigst å kjøpe spjeldmotor) På varm eller kald motor? Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec
Fredrik92 Posted May 15, 2012 Posted May 15, 2012 Det kan være mange forskjellige ting, men det første jeg ville sjekket er tomgangsregulatoren også ville jeg sjekket gasspjeldet den har en justeringsskrue på siden så prøv å juster den. Sierra 2.0 DOHC prosjekt
Recommended Posts