Jump to content

S:2000 Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D


Kverna

Recommended Posts

Selger bilen pga. skole.

 

2000 Mitsubishi Pajero

3.2L DI-D Turbodiesel 165hk / 373nm

Automatgir med manuell giring

Bakhjulstrekk, 4x4, 4x4 med låst senterdiff, 4x4 lavserie med låst senterdiff via egen spak i bilen. Kan låse bakdiff med egen knapp.

Tror du stopper før bilen gjør det!

4 nye General Grabber AT2 265/75-16.

 

260000km. Komplett motor, topp, dieselpumpe og dyser byttet for ca 60000km siden.

9x 16" orginale felger med 4 ok sommerdekk, og 4 ok vinterdekk, ekstrahjul med sommerdekk på bakluka.

 

Kan ta focus mk1 stv i innbytte, eller noe annet som egner seg som bruksbil. Ta kontakt.

 

Les mer her: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36406881

 

 

DSC06747.jpg

DSC06758.jpg

DSC_4504.jpg

DSC_4496.jpg

DSC_4495.jpg

DSC_4489.jpg

DSC_4482.jpg

 

 

190000kr. Bud og inbytte vurderes fortløpende.

Holder til i Drammen

Send mail, pm, sms eller ring.

92 64 33 23

kverna @ gmail.com

PM

Link to comment
Share on other sites

hahaha, du er ikke sann kverna

Hehe jeg veit.. Denne skulle egentlig beholdes i HVERTFALL 5 år siden den er så bra som den er, men ting endres fort når dama kommer inn på skole.

 

Blir forresten eu-godkjent og bytta bremser på før salg

Link to comment
Share on other sites

Litt synd at det ikke er litt senere i år du selger den. Jeg har absolutt bruk for en trekker lignende som dette, og 3300kg er nok til at det enda er litt å gå på :)

Men tror ikke det blir i denne omgang. Om du ikke går med på en V70 og en Cosworth i delbetaling da :P

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Ja, det tok ikke lange tida :) Lykke til med salget! Hvor skal det flyttes til?

MY13 Mustang Shelby GT500
MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring
'15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L

Link to comment
Share on other sites

Litt synd at det ikke er litt senere i år du selger den. Jeg har absolutt bruk for en trekker lignende som dette, og 3300kg er nok til at det enda er litt å gå på :)

Men tror ikke det blir i denne omgang. Om du ikke går med på en V70 og en Cosworth i delbetaling da :P

Hvor mye senere snakker vi om ? Tar gjerne en cosworth som delbetaling :P

 

Ja, det tok ikke lange tida :) Lykke til med salget! Hvor skal det flyttes til?

Nei desverre.

Takk for det, skulle egentlig flytte til Oslo, men blei midt i mellom i Asker.

Link to comment
Share on other sites

Tøff bil.! Kunne definitivt tenkt meg en sånn :) Men, da må du ta en Focus + mellomlegg i innbytte :P Dårlig deal det også vel :) heh.

 

Men du, på bilde nr 2 er det noe som ikke stemmer... Du har vel ikke brutt loven og sladda vel ? :P

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Tøff bil.! Kunne definitivt tenkt meg en sånn :) Men, da må du ta en Focus + mellomlegg i innbytte :P Dårlig deal det også vel :) heh.

 

Men du, på bilde nr 2 er det noe som ikke stemmer... Du har vel ikke brutt loven og sladda vel ? :P

Hahaha. Fikk såvidt opplevd snø vinteren som var, så da skulle jeg bare teste om jeg klarte å lage smultringer. Gikk fint det, og selvsagt på privat avstengt område :)

Link to comment
Share on other sites

Hahaha. Fikk såvidt opplevd snø vinteren som var, så da skulle jeg bare teste om jeg klarte å lage smultringer. Gikk fint det, og selvsagt på privat avstengt område :)

Haha, bra det :P 4x4 må brukes for det det er til :D

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye senere snakker vi om ? Tar gjerne en cosworth som delbetaling :P

 

Siden Truckdriver ikke har fått tid å svare på tråden, så vet jeg det er snakk om en ca innbytte pris på rundt 90-100k..

Er gammelbilen min.. teknisk meget bra stand og mye påkostet. eneste å sette fingeren på er vel lakken i hjulbuer, da det er litt brunt som har kommet fram med tiden :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Som Trones skriver er det litt brunt i hjulbuer bak, bakkant av kanaler, og venstre side av bagasjerom etter en tidligere dårlig utført reprasjon. Planen er å fikse dette før salg/bytte, + montere inn elvinduene bak og takluke, samt sikkert en god del annet småtteri som jeg ikke kommer på i farta. Kjenner jeg meg selv rett blir ikke kaross delene påbegynt før etter vårtreffet, så da blir det fort snakk om juli/august. Så for all del ikke hold av bilen til meg om du finner en mer seriøs kjøper :) Man skulle vel aller helst begynt med å prøvekjøre en slik Pajero først, da jeg ikke har prøvekjørt så ny utgave før, og derfor ikke vet om bilen passer for meg :P

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Som Trones skriver er det litt brunt i hjulbuer bak, bakkant av kanaler, og venstre side av bagasjerom etter en tidligere dårlig utført reprasjon. Planen er å fikse dette før salg/bytte, + montere inn elvinduene bak og takluke, samt sikkert en god del annet småtteri som jeg ikke kommer på i farta. Kjenner jeg meg selv rett blir ikke kaross delene påbegynt før etter vårtreffet, så da blir det fort snakk om juli/august. Så for all del ikke hold av bilen til meg om du finner en mer seriøs kjøper :) Man skulle vel aller helst begynt med å prøvekjøre en slik Pajero først, da jeg ikke har prøvekjørt så ny utgave før, og derfor ikke vet om bilen passer for meg :P

Kan jo se hvordan ting utfolder seg, kjenner jeg har litt lyst på billig mk1 focus stv som pendlebil.

Rett før vinteren er det sikkert mer aktuellt å kjøpe en slik bil også, hvis man ikke driver med hest da. Var innom ett sånn treff her i området for ett par uker siden, og der stod pajeroene, land cruiserene og patrolene tett i tett :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...