Jump to content

Import av bilfrakter fra U.K


tomnsr

Recommended Posts

Hei, har sett meg lei av prisene for bilfraktere her i landet.. har sett endel på bilfraktere i England og omegn, og der er prisene noe lavere kan du si..

 

 

Hvordan er reglene med å importere en slik tilhenger?

Hvis jeg for eksempel går for en brian james, som er et kjent merke her i Norge?

 

Håper noen med peiling kan dele litt fakta :smartass:

Link to comment
Share on other sites

Husk at du må beregne frakt fra England til Norge. Selv om du har gratis bensin, og ikke betaler noen fysisk for å hente den hjem, så må du betale en minimumssum i "frakt" når du skal tolle/momse den inn i landet.

Reklamasjon kan jo også være ett problem, selv om jeg ikke kjenner de internasjonale garantireglene til BJ.

Link to comment
Share on other sites

Støtter den.. Tilhengerproffen.no er en meget seriøs mann og har hyggelige priser, og bra produkter og en service 99.9% av norske firma burde lære av :)

Er flere nå i denne klubben som har kjøpt hengere fra han og er superfornøyd.. Men haster det ikke, så finner du han vegg i vegg med FCN stand`en på ACR på vårtreffet, men hengere på utstilling..

Hils han fra meg.. så du vil kansje få deg litt trønder rabatt der også av han ;)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...