azorpro Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Hva er forskjellen på disse to? Tenkte og bestille, men jeg ble usikker. Vil ha en sperre som jeg vet sperrer hver gang. Har orginal cosworth sperre nå, og det er ubrukelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RsMuffe Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 truetack er drev sperre som egner seg best til rundetid kjøring, lsd`n er en lamell sperre som egner seg bedre om du skal drive å sladde osv.dette er veldig grovt forklart. men det gir deg vel en pekepinne hva du skal ha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 den drev sperra er vel også slik at den er åpen intil den for belastning, da går den over til helt sperret.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lyrix Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 TrueTrack er noe 90% av volvoforkene kjører med. funker bra til det meste 08 mondeo titanium X 91 sierra 2,5 turbodiesel prosjekt --> http://www.fordclubn...8-td-til-25-td/76 volvo 242 turbo prosjekt94 pajero GLS 33" dekk <---selges Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 den drev sperra er vel også slik at den er åpen intil den for belastning, da går den over til helt sperret.. litt usikker her men trur ikkje det. Detroit locker du tenker på, trur ikkje det er den samme... men ja kommer ann på hva bil skal brukes til... trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Truetrack sperrer med ett smell og gir god kontroll siden du vet at den sperrer likt uansett. Mange volvofolk som er fornøyd, så ta en tur inn på volvoforumet og les erfaringer der. Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
azorpro Posted May 1, 2012 Author Share Posted May 1, 2012 okei. Hva med Eaton sin da? Hvordan fungerer den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luthor Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Dette står det om Eaton Detroit Truetrac Differentials: "They perform like an open differential under normal driving conditions, automatically transferring torque to the wheel with better traction when ground conditions warrant." og om Eaton Detroit Lockers: "These Eaton Detroit Lockers are designed to maximize traction by delivering 100 percent of the torque and power to both drive wheels. They are engineered to keep both wheels in a constant drive mode and have the ability to automatically allow wheel speed differentiation when required." Disse er da begge fra Detroit Locker. Jeg kjører selv med TrueTrac og synes denne er konge. Locker er mer for rattlåsracing og drifting. MY13 Mustang Shelby GT500 MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring '15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 har kjørt med eton LSD diff di siste 5 åra, fordelt på flere forskjellige cosworther, og den er jeg kjempe fornøyd med. den er snill nokk til og brukes i en bruks bil, og funker kjempe fint til en bli banka bil, sperrer hvær gang. Tror du blir fornøyd uansett hva du velger, men vill tru at true track`n er delvis som gripper, den er litt mer hard, og smeller/knepper en del. uansett sperre enhet du kjøper, så er det VELDIG skjelden at det er sperra som går sund, det er kron/pinjong som får det, sammen med drivakslinger/drivknuter... Det går altids noe i stykker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommen Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Ein kamerat har Truetrack i volvo´n sin å den oppfører seg som sveise diff etter min mening Ikkje at eg har noe imot det altså Eg har sjøl LSD varianten å den funker som F! Drifting,Rundetider, vanlig kjøring ingen problem!Har tatt ein pinjong aksel, så nå blei det 3,91 utveksling så da håper eg den lever litt lenger The Golden era.. 1986-1987-1988 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now