Jump to content

Recommended Posts

• Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

får du brukt ratt kontrollene på den spilleren?

Har egentlig ikke satt meg inn i det. Men tror egentlig ikke det. Men er såpass innen rekkevidde at det blir nok ikke noe savn.

Posted

Har egentlig ikke satt meg inn i det. Men tror egentlig ikke det. Men er såpass innen rekkevidde at det blir nok ikke noe savn.

Får overganger til det aller meste av pioneerspillere, og siden det står - Inngang for multifunksjonsratt så regner jeg med det er en overgang til din også.

Posted

Får overganger til det aller meste av pioneerspillere, og siden det står - Inngang for multifunksjonsratt så regner jeg med det er en overgang til din også.

Ser ut som det er noe på hjemmesiden til pioneer ja. Kanskje det må vurderes =)
Posted

Har du vurdert å ta av dør listene? Det blir en helt annerledes bil. Bare et forslag:-)

Koster 1000kr på bil radiospesialisten, undersøkte i går da jeg koblet pionerer i min egen

Busskort.

Posted (edited)

Har du vurdert å ta av dør listene? Det blir en helt annerledes bil. Bare et forslag:-)

Koster 1000kr på bil radiospesialisten, undersøkte i går da jeg koblet pionerer i min egen

Har tenkt tanken, men det står ikke akkurat på prioriteringlista helt enda :P

Bestilte en slik styreadapter istad. kom på ca 700kr på bilstereosenteret.no. kjekt at den sjappa ligger bare noen minutter nedi gata. kabelen, og et komponentsett til dørene. Så det blir nok hentet til neste uke.

Ellers kom det en liten boomerang formet pakke fra latvia idag da :)

wind.jpg

wind2.jpg

Og ikke pirk på den fugledriten jeg har fått i løpet av dagen! :mad2:

Edited by Logits
Posted

Vet hvordan det er. Bilen min kom ut fra vask, hadde nett satt meg i bilen for å kjøre, så kom dette beiste med vinger å la igjen en markør midt på panseret

Busskort.

Posted

Oppgradert høytalerne idag, det anbefales. ble et slikt Focal sett.

Også heiv jeg inn 10mm med isolering fra biltema i dørene og :)

• 4 weeks later...
Posted

Idag fikk jeg endelig gummi på felgene :)

felg.jpg

Hvilke felger er det du har satt på? har lite peiling på innpress og slikt i forhold til connecten. får en levert på torsdag. er dine 18"? er det noe subbing i hjulbuene med slike størrelser på felgene?

Posted

Hvilke felger er det du har satt på? har lite peiling på innpress og slikt i forhold til connecten. får en levert på torsdag. er dine 18"? er det noe subbing i hjulbuene med slike størrelser på felgene?

Akkurat hvilke felger det er, veit jeg ikke. men mener de er innpress 55 mot 52,5 orginalt. Subber litt i rammevangen ved maks rattutslag. av en eller annen grunn subber den mer når man svinger til høyre. :mellow:

• 2 months later...
Posted

Bilen går som den skal/kule :P 6500km siden den ble kjøpt, og den kom igjennom sin første eu kontroll uten feil. Samtidig fikk den litt ny olje og =)

• 2 weeks later...
Posted (edited)

Heiv på noen bøttelykter idag da =) Da er man klar for å se noe i vinter :)

lys_zpsbe1ec17c.jpg

Edited by Logits
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
Posted

Pen Connect du har her! :) Et lite tips om du vil ha råere lys? Monter Xenon! :) Lyser opp noe vanvittig!

Er montert xenon i bøttelyktene, så klarer meg helt fint egentlig B)

Posted

Holder på å få noe mer lyd i bilen da =)

fikk plass til en forsterker under førersetet, som skal drive et par Fordrock :)

20130206_122028_zps3390e153.jpg