Windur Posted April 15, 2012 Posted April 15, 2012 Hei.Har fått fukt i frontlykta mi så tenkte å ta den av å prøve å tørke den, men får ikke fjernet den store kontakten som går innpå lykta, ser ut som den er klipset på men vet ikke hvordan, har xenon. Noen som har noen tips til hvordan jeg skal få den av og hvordan jeg skal få tørket ut fukten?På forhånd takk:)
Tommen Posted April 15, 2012 Posted April 15, 2012 La det være, eller reis på Ford å klag hvis det er veldig sjenerende!Har litt på min også, å det kommer å går litt.. Ett gammelt triks fra MK3 var å borre ett lite hull på laveste punktet på lykta.. Problemet er visst rett og slett at lykta er for tett! The Golden era.. 1986-1987-1988
forddigger Posted April 15, 2012 Posted April 15, 2012 Mener det står i instruksjonsboka. Jeg hadde ikke noe problemer når jeg tok ut lykta mi. Iallefall ikke etter att jeg fant ut hvordan jeg skulle få lirket ut lykta
Windur Posted April 15, 2012 Author Posted April 15, 2012 Har ikke funnet noe om hvordan pluggen skal taes av i instr.boken, lykta har jeg fått teken på å ta ut:P
Recommended Posts