RS_Hage Posted May 22, 2012 Share Posted May 22, 2012 er det noen av gjengen fra fåvang/ringebu som fikk med seg to campingstoler formye? glemte to etter vi skrudde på bilden til marius ved pølsegrillinga. ellers ett knalltreff Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sondre91 Posted May 22, 2012 Share Posted May 22, 2012 er det noen av gjengen fra fåvang/ringebu som fikk med seg to campingstoler formye? glemte to etter vi skrudde på bilden til marius ved pølsegrillinga. ellers ett knalltreff sto to stoler igjen oppe på hauen ved langsvingen, hang en grå genser over den ene. var ingen som tok dem heller som jeg kunne sjå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan300 Posted May 22, 2012 Share Posted May 22, 2012 Jeg har ikke to stoler for mye,men skal høre med de andre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
351RS Posted May 22, 2012 Author Share Posted May 22, 2012 Som Sondre sier, så sto de to stolene igjen på høyden ved startsvingen. Så ingen har tatt for mange med seg, de står der enda. Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS_Hage Posted May 22, 2012 Share Posted May 22, 2012 Da får jeg reise innom på tur til konsert imorra. Men vi satte de ikke der det som er rart. @ jan300- du som har den magenta? Fint om du spør. Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan300 Posted May 23, 2012 Share Posted May 23, 2012 Da får jeg reise innom på tur til konsert imorra. Men vi satte de ikke der det som er rart. @ jan300- du som har den magenta? Fint om du spør.Ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan300 Posted May 23, 2012 Share Posted May 23, 2012 JaDe andre hedde heller ikke noen stoler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts