Jump to content

svinghjul 2,9 type 9


nuffe88

Recommended Posts

Ønsker og kjøpe svinghjul fra ein 2,9 fra scorpio ikkje fra den typen som kom med mt75 girkasse, men type 9 girkasse.

Alle disse gamle V6 motorene er like bak. Dvs at hvis du har en type 9 gearkasse, starter, clutch med utløserlager, svinghjul osv, så spiller det ingen rolle hvilken motor du setter fremfor dette.

Slik jeg ser det vil alle svinghjul fra 2,3L til 2,8 L kunnne brukes.

 

Løftet selv ut en 2,8 motor som stod fremfor en type 9 kasse, flyttet svinghjulet over på en 2,9 motor og monterte det sammen til resultatet suksess. ;)

Edited by RS 1000

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Ja var det eg trodde eg også men det kan vell kanskje ja seg sån at det svinghjulet eg har no er fra en 2,8 som har sotte sammen med en mt75 kasse at det er derfor eg har problemer....men som du sier så skal svinghjulet eg har liggende fra 2,3 liter som satt sammen med type 9 kasse kunne brukes og hvis dette skulle feile er det rett og slett trykkplata mi som kanskje er feil?

Granada 84 mod 2,9i 24v

Audi A6 96 mod 2,5 tdi q

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...