Larcsern Posted April 7, 2012 Share Posted April 7, 2012 (edited) Heisann! Jeg driv å rydder litt i garasjen og oppunder taket fant jeg en vinge som fattern har kjøpte en gang i tia.Er ikke helt sikker på hva den er til, men legger med noen bilder. Den er litt møkkete, men ingen skader i det hele tatt! Hvis noen veit noe om hvilken bil dette er til så hadde det vært flott Bud er av intresse siden jeg ikke veit verdi på disse. Lars Erik SkoglyTLF: 95970547larserik-rs-93@hotmail.comGjøvik / Oppland Edited April 7, 2012 by Larcsern - Ford Sierra 86` IST (3-dørs) - Prosjektbilen - Ford Sierra 86` (3-dørs) - Lekebil med 24v- Ford Sierra Cosworth Limited Edition (117/700) - Garasjebil Min Selges tråd! Min Ønskes Kjøpt tråd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dufman Posted April 7, 2012 Share Posted April 7, 2012 Det er vel vinga fra en Scorpio kombi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larcsern Posted April 7, 2012 Author Share Posted April 7, 2012 (edited) Oki, var noe slik jeg tenkte og. Prøvde den på min Sierra sedan, ble faktisk litt tøft der og Edited April 7, 2012 by Larcsern - Ford Sierra 86` IST (3-dørs) - Prosjektbilen - Ford Sierra 86` (3-dørs) - Lekebil med 24v- Ford Sierra Cosworth Limited Edition (117/700) - Garasjebil Min Selges tråd! Min Ønskes Kjøpt tråd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larcsern Posted April 22, 2012 Author Share Posted April 22, 2012 OPP - Ford Sierra 86` IST (3-dørs) - Prosjektbilen - Ford Sierra 86` (3-dørs) - Lekebil med 24v- Ford Sierra Cosworth Limited Edition (117/700) - Garasjebil Min Selges tråd! Min Ønskes Kjøpt tråd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts