Breda Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Legger ut dette for en kompis. En komplett isturbo motor med cosworth stempler og råder og ekstra topp. Ekstra topp fordi den ene har vært borti noen ventiler, men resten er visstnok ok.Ellers som bildene viser slanger, rør, evo6 ic med ferdige fester til sierra, turbo, innsug, is ledningsnett og hjerne, eksos, clutch etcetcetc. Alt selges for 5000 kroner.Ligger på pall i skiJeg kan nåes på 92654204 og svarer ikke på sms. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Posted April 23, 2012 Author Share Posted April 23, 2012 Ingen som vil ha? Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Ingen som vil ha? Jo, men er litt dårlig med kroner for tiden... Bytte med noe? xbox360 og ipboks paraboltuner? Det finnes mange muligheter med en slik paraboltuner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Posted April 23, 2012 Author Share Posted April 23, 2012 Hehe. Han som selger skal betale huset sitt, så tror det går dårlig med spill og tvtuner. Du får tenke på det. Ser du bor i vestfold, så da kan jeg trolig hive på gratis frakt for deg. Jeg bor i Sandefjord for tiden og kjører til Oslo stadig vekk. Da sparer du jo litt der Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler Link to comment Share on other sites More sharing options...
skogly Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 kan gi 1500,- for eks.manifold og turbo om det er intresangt. mvh Anders 86 Sierra RS Cosworth75 Ford Taunus 2d 2,0ist "under construction"79 Mercedes 309d10 Renault Laguna12 Ford Mondeo Titanium 2.0tdci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Posted April 23, 2012 Author Share Posted April 23, 2012 Tror i hovedsak han er klar for å selge alt. Men tilbudet ditt ligger her, så da ser vi an. Plutselig byr en eller annen 3500 for resten og da er vi i mål. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Tror i hovedsak han er klar for å selge alt. Men tilbudet ditt ligger her, så da ser vi an. Plutselig byr en eller annen 3500 for resten og da er vi i mål. Skal se hva jeg får til, må jo kunne gå ann å få solgt denna xboxen og tuneren, samt noe annet stash, så har jeg plutselig 3500kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
skogly Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Skal se hva jeg får til, må jo kunne gå ann å få solgt denna xboxen og tuneren, samt noe annet stash, så har jeg plutselig 3500kr Hørtes lurt ut hehe 86 Sierra RS Cosworth75 Ford Taunus 2d 2,0ist "under construction"79 Mercedes 309d10 Renault Laguna12 Ford Mondeo Titanium 2.0tdci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts