dogcity Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Har vurdert lenge å sette cupreleppe på focusen min, den har ms-styling fra før, men finner ingen biler på nett om at dette kan bli tøft:-P kom gjerne med innspill :-) Sitatet er hentet fra en annen tråd :-P Blir fint med slik leppe under på fangeren. Syns den på den røde Mondeoen ligner mistenkelig på Seat Cupra R leppe. Monterte en slik på S4-fangeren til kona. Hvis det er den, så er ihvertfall delenummeret 1ML 805 903, og den kan bestilles på Møller f.eks. Prisen er faktisk ikke verst heller. Mener det var snaut 250,- for den. Si fra hvis jeg skal fjerne bildet. Forøvrig syns jeg Mondeoen blir meget fin. Liker stylinga på den. Og syns lyktene ble bra på den MvhThomas - 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
Tore_TJ Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Jeg har en helt Seat Leon med Cupra fangere du kan kjøpe i stedet
dogcity Posted April 1, 2012 Author Posted April 1, 2012 nei vil ikke ha seat:P bare leppa:P - 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
Recommended Posts