grcossie Posted August 22, 2020 Share Posted August 22, 2020 Svaret står rett ovenfor her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiffeny Posted August 22, 2020 Share Posted August 22, 2020 14 minutter siden, grcossie skrev: Svaret står rett ovenfor her Men har jeg skjønt det riktig at jeg da må bytte Hcu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted August 22, 2020 Share Posted August 22, 2020 7 timer siden, Tiffeny skrev: Men har jeg skjønt det riktig at jeg da må bytte Hcu? Stemmer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiffeny Posted August 22, 2020 Share Posted August 22, 2020 8 minutter siden, grcossie skrev: Stemmer Takk for svar 😊 da må jeg få tak i den mekaniske delen, eller er det den elektroniske? 🤔 Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted August 23, 2020 Share Posted August 23, 2020 Den mekaniske Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiffeny Posted August 25, 2020 Share Posted August 25, 2020 På 23.8.2020 den 10.56, grcossie skrev: Den mekaniske Hvor lønner det seg og bestille den delen? Ringte ford og de skal ha 12000kr for den delen Hvor kan jeg bestille den litt rimeligere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted August 25, 2020 Share Posted August 25, 2020 Ja veit den er dyr, mulig hellanor, mekonomen el. Kan ha den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiffeny Posted August 25, 2020 Share Posted August 25, 2020 2 timer siden, grcossie skrev: Ja veit den er dyr, mulig hellanor, mekonomen el. Kan ha den Trur jeg har funnet riktig del som jeg trur jeg trenger, kan du sjekke om det stemmer så jeg ikke bestiller noe feil 😣 Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted August 25, 2020 Share Posted August 25, 2020 Ser rett ut den ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts