Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har de ikke verktøyet? Det kom med bilene i en lang periode, da de var nye. Vi kastet mangen, med har nå forsatt en del liggende. De kan da ikke ha kastet alle, det nekter jeg å tro

Posted

Har de ikke verktøyet? Det kom med bilene i en lang periode, da de var nye. Vi kastet mangen, med har nå forsatt en del liggende. De kan da ikke ha kastet alle, det nekter jeg å tro

De skal vistnok ha gjort det. Har riktignok ikke vært i kontakt med de selv, men bruker en kar som har jobbet på den lokale Ford forettningen og han hadde vært i kontakt med de.

Skal ta meg en tur innom der på mandag.

Om det nå faktisk viser seg att de ikke har det, kan du eventuellt selge/skaffe meg det?

Posted

Gi meg en pm visst du ikke får tak i. De skal da ikke kaste verktøyet, som forsatt blir brukt. Vil tro at de ikke har sjekket hvilket det er en gang, det finnes mangen typer av disse plast gafflene

Posted

ååja, så en MK2 mondeo er for gammel for et FORD verksted?!?!?!?!?!

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Posted

Jo da!!!!

Kommer rett fra Ford nå, og det stemmer att de ikke lenger har verktøy for å kunne utføre denne jobben. Det var heller ikke mulig å bestille delen.

Fikk ett skriv med hvordan jeg skulle bruke den, og delenummeret (308-273 (16088A))

Det var en hyggelig kar der som skulle ta å lete hjemme i garagen sin, men foruten det så er jeg prisgitt att noen klarer å finne igjen dette spesiel verktøyet en plass.

Posted

Du får sende bilde til Ford Norge å høre om de klarer å få tak i den delen i fremtiden :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red