kimsa Posted March 23, 2012 Posted March 23, 2012 Er det noen som har denne gaffelen som brukes til å låse girspaken i senter på kassen til mk2 mondeo. Trenger å få justert girspaken i kassa mi og Ford på Gjøvik har ikke verktøyet. Bilen er vistnok for gammel. Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
grcossie Posted March 23, 2012 Posted March 23, 2012 Har de ikke verktøyet? Det kom med bilene i en lang periode, da de var nye. Vi kastet mangen, med har nå forsatt en del liggende. De kan da ikke ha kastet alle, det nekter jeg å tro
kimsa Posted March 23, 2012 Author Posted March 23, 2012 Har de ikke verktøyet? Det kom med bilene i en lang periode, da de var nye. Vi kastet mangen, med har nå forsatt en del liggende. De kan da ikke ha kastet alle, det nekter jeg å troDe skal vistnok ha gjort det. Har riktignok ikke vært i kontakt med de selv, men bruker en kar som har jobbet på den lokale Ford forettningen og han hadde vært i kontakt med de. Skal ta meg en tur innom der på mandag. Om det nå faktisk viser seg att de ikke har det, kan du eventuellt selge/skaffe meg det? Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
focusst Posted March 23, 2012 Posted March 23, 2012 Skal ta en kikk i vedskjulet i morra Over til fienden...
grcossie Posted March 23, 2012 Posted March 23, 2012 Gi meg en pm visst du ikke får tak i. De skal da ikke kaste verktøyet, som forsatt blir brukt. Vil tro at de ikke har sjekket hvilket det er en gang, det finnes mangen typer av disse plast gafflene
Stian MH Posted March 27, 2012 Posted March 27, 2012 ååja, så en MK2 mondeo er for gammel for et FORD verksted?!?!?!?!?! [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red
kimsa Posted March 27, 2012 Author Posted March 27, 2012 Jo da!!!! Kommer rett fra Ford nå, og det stemmer att de ikke lenger har verktøy for å kunne utføre denne jobben. Det var heller ikke mulig å bestille delen. Fikk ett skriv med hvordan jeg skulle bruke den, og delenummeret (308-273 (16088A)) Det var en hyggelig kar der som skulle ta å lete hjemme i garagen sin, men foruten det så er jeg prisgitt att noen klarer å finne igjen dette spesiel verktøyet en plass. Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
kimsa Posted March 31, 2012 Author Posted March 31, 2012 Tusen takk til grcossie!! Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Stian MH Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Du får sende bilde til Ford Norge å høre om de klarer å få tak i den delen i fremtiden [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red
Recommended Posts