2.3 GL Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Ønsker å kjøpe en original eller mild trimkam for en billig penge til ohc'en min. Helst med løftere. Pris: Billig billig Evt kan jeg bytte den i ei MT75 girkasse som er tight å fin som står her å tar opp plass. Ta kontakt her,PM eller på 480 44 639 Mvh Dan-Remi Olsen Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Kan du ikke bytte med Glen Egil da? Den kammen han har er jo ikke akkurat optimal i den turbomotoren hans. Kan det være en fr32 tru? 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted March 20, 2012 Author Share Posted March 20, 2012 Jo... Ja... kan jo det. Men da må jeg nok ha tak i ett justerbart kamdrev også. Trur kanskje den kan være enda kvassere enn fr32. Bilen hans gikk jo ikke i det hele tatt når tenninga var satt korrekt. Kanskje vi må undersøke dette litt nærmere. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
bcLars1 Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 har org kam med løftere i god stand jeg kan bytte med kassa.. har trimkam ca 300" som jeg kan vurdere salg av mvh Stian.gjøvik. 907 39 220 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts