2.8i TIC Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 (edited) Noen som har ei ny grp A pakning og nye strekkbolter å selge i nærheten av vestfold? Trenger de helst i går... Jostein Edited April 17, 2012 by 2.8i TIC Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Sarpsborg motor har vell på lager Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTD40 Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Noen som har ei ny grp A pakning og nye strekkbolter å selge i nærheten av vestfold? Trenger de helst i går... Jostein - Har en pakning og reg reim liggende- stammer fra ett lass med deler jeg fikk med en bil jeg kjøpte. Reima er ny, men pakningen er jeg litt usikker på, ser ok ut...Du får si ifra om du ikke får tak noe annet sted, så kan du få delene mine... Bor i nærheten av Larvik... Andre Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts