raamstad Posted March 14, 2012 Posted March 14, 2012 hei! har en 2001 ford focus, skal style den opp litt, men er ikke sikker på hva jeg burde gjøre.. har dere noen tips? takk!
Hammersland Posted March 14, 2012 Posted March 14, 2012 senke den, kjøpe nye felger, bytte til noen tøffere lykter (det finnes stort utvalg til Focus), sote ruter, eventuelt kjøpe styling front fanger, bak fanger og skjørt http://www.streetdesign.no/?n3=190 (her er mye styling deler til focus) http://bsbildeler.no/
tonyp Posted March 14, 2012 Posted March 14, 2012 Så enkelt som en god senk og noen fete felger! alt som skal til.
raamstad Posted March 15, 2012 Author Posted March 15, 2012 har tenkt på nye lykter, senking og nye felger! men kan ikke en dritt om kjøp av felger, vet ikke hva jeg kan ha og ikke ha, er mange utrykk som jeg ikke kjønner.. trenger hjelp skulle gjærne hatt noen breie, så breie som vilen kan ha, også noen stor.. kanskje 17" eller 18
RS|Stian Posted March 15, 2012 Posted March 15, 2012 Kjøp et coilovers-sett og noen 17" med dyp kant så er du der. Ikke kliss den til med jallaplast, bruk heller pengene på en real senk og noen gromme hjul. Disse felgene heter DZ1 og kan fåes kjøpt hos Styling Tech. FordClubNorway.no
Hammersland Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 Kjøp et coilovers-sett og noen 17" med dyp kant så er du der. Ikke kliss den til med jallaplast, bruk heller pengene på en real senk og noen gromme hjul. Disse felgene heter DZ1 og kan fåes kjøpt hos Styling Tech. Hvilket senkesett har du på denne ? og hvor mye senk ?
JHS Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 Hvilket senkesett har du på denne ? og hvor mye senk ? Det står jo at det er coilovers, det vil si høydejusterbart
Hammersland Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 haha, ja, leste ikke godt nok før jeg spurte..
Recommended Posts