MermoZ Posted March 14, 2012 Posted March 14, 2012 noen som har koblings skjema på en 2,9 efi har "rydda" lednings nettet litt for mye så nå vil den ikke starte, lurer på om det er noen motor rele som ikke er koblet til/rett Førstebil: Orginal Sedan Sierra 4x4 Cosworth > Rullende ProsjektMini Prosjekt: Sedan Sierra 2.0i clx > under restaurering inntil videreProsjektbil: Cupe Sierra XR4i 2.8i > venter på full restaurering
fordp100cossie Posted March 18, 2012 Posted March 18, 2012 Koblingsskjema 2,9i Alt for høyt og altfor lavt er akkurat passe... 1996 Chevrolet Tahoe 6,5td, altfor høy1991 Ford P100 1,8td, altfor lav2004 Toyota Avensis D4D stasjonsvogn, akkurat passe....
bazzxr4i Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Koblingsskjema 2,9i Beklager sent svar...men takk. bilen starter på første kakk i nøkkel men stopper etter 5sek...fatter ik no... bas Bjørn-Arvid Sætre alias bazzxr4i.
Granada 2.8 Ghia Posted September 15, 2012 Posted September 15, 2012 Du mangler kanskje no signal til pumperelèet? Prøv å tjuvkoble det, men trodde egentlig det var kontrollert helt av ECU. `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier
Sierra-Ole Posted September 15, 2012 Posted September 15, 2012 Du mangler kanskje no signal til pumperelèet? Prøv å tjuvkoble det, men trodde egentlig det var kontrollert helt av ECU.Det får signal fra ECU. Hadde selv problem med dette, å la opp et nytt rele med styrestrøm fra tenning. Høres ikke ut som det er bensinpumpa som er feilen da, siden den starter i det hele tatt. Den hadde vært rimelig dau uten trykk i fuel-railen. 1994 Ford Sierra CLXi (ombygd til RS Cosworth)1998 Audi A4 1.8T Quattro2012 Volkswagen Caravelle 2.5 TDI 4Motion
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now