Nuskie Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 06 mondeo stv selges.Frosen white. Komplett titanium s/ st styling.(Frontfanger framskjermer sideskjørt og bakfanger )ms desing bakluke spoiler. senket 30 mm . 18" sommer hjul 17" vinter. Sort helskinn,regn sensor,avblendbar speil,xenon,4x el vindu, el,speil med instegs lys, oppvarmet rute, sony stereo, kjørecompjuter,varme i seter +++++++ Orginal 2,2 tdci 155 hkselges 155000 krBilen står på toten. Tlf 91739830 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsa Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 Dette må da være veldig billig for en så strøken bil og med den km standen. Er dette en skade bil du har bygget opp igjen? Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted March 12, 2012 Author Share Posted March 12, 2012 Alt for billig Den hadde brent i ledningsnettet da jeg kjøpte den. Selve karroseri har gått mere men motor gir forstilling bakstilling ja det meste har gått 63000 nå.Det er også av en 06 mod skade politi bil som hadde gått 27000 km da jeg kjøpte den.Bilde av bilen da jeg kjøpte den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian MH Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Meget flott bil! Lykke til med salget [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts