fiesta05 Posted March 12, 2012 Posted March 12, 2012 På utkikk etter en takgrind til Fiestaen min, helst i krom. Noen som vet om det er noen som driver og selger dette? Har sendt et par mailer til forskjellige firma, men har ikke fått noe svar ennå, så lurte bare på om noen her inne visste om noe? 03` Focus RS #343685` MB 190D US
Nils74 Posted March 15, 2012 Posted March 15, 2012 Får du ikke tak i ny kromgrind, så kan du få tak i en gammel grind i aluminium/stål og høyglanspolere? Jeg har en gammel Thule på min, men kansje ikke helt den stilen du hadde tenkt deg?
fiesta05 Posted March 22, 2012 Author Posted March 22, 2012 Veldig vanskelig å finne noe egentlig, din så ikke så dum ut da. Hvor mye hadde du tenkt deg for den i tilfelle du skulle kvitte deg med den? 03` Focus RS #343685` MB 190D US
Nils74 Posted March 23, 2012 Posted March 23, 2012 Jeg har ikke tenkt å kvitte meg med den, men jeg kan huske på sende deg en pm dersom det skulle bli aktuelt med salg. Har vurdert selge bilen, men flytte takgrinda over på en annen gammel bil jeg har. Jeg så en tilsvarende takgrind på Autodb, en som skal selge en Granada og har bilde av bilen med denne type takgrind på. Prøv ring han og hør om han selger takgrinda utenom bilen. Det går sikkert an å ta av den sorte plasten som er lagt rundt "rørramma" og polere opp dersom man vil ha noe blankt på taket, da får man jo noe ikke så mange andre har.
fiesta05 Posted March 23, 2012 Author Posted March 23, 2012 Hvis du har planer om å selge bilen, har jeg en bekjent som muligens hadde vært interessert i den Men får følge med på om den kommer ut på Finn etterhvert Jeg skal sjekke opp det på Autodb 03` Focus RS #343685` MB 190D US
Nils74 Posted March 26, 2012 Posted March 26, 2012 Fått tak i takgrind? Jeg så faktiskt at det var 2 slike takgrinder på Granada mk1 annonser.Du får be han som er intr. i Fiesta om å sende ett bud til meg på PM da, så kansje det blir salg.Legger inn fler bilder av bilen som jeg tok i dag på den andre tråden..
Recommended Posts