Trones... Posted March 7, 2012 Posted March 7, 2012 Trenger litt hjelp her av dere.. Hvordan i skal man få til et treff i region nord?nordland, troms og finnmark.. er ikke en enkel nøtt da avstandene er enorme Noen som har en super ide her?? Mvh. Trones...87. Merkur XR4TI.06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci. HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
FunkyHunk Posted March 18, 2012 Posted March 18, 2012 Det er ikke helt enkelt som du sier, men man må vel kanskje finne en middelvei?Jeg tenker å se på hvor de sørligste medlemmene våre bor, og de som bor lengst nord, og kanskje finne en plass i midten der?
dohcboy Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 vært morsomt å fått til no da. men d stores spørsmålet er jo som sakt å finne en plass å være. stiller opp uansett jeg såfremst jeg befinner meg i landsdelen da Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
Recommended Posts