Jump to content

ombygging av bil grunnet skadet.

watski

Recommended Posts

Hei.

Har vert uheldig å kjørt av veien. fikk mye skader på front og hele høyre side.

Så jeg lurer nå på hva som skal til for å få en st220 front?

Har en mk3 ambient.

Løst på en litt tøffere front, er det noen firma som selger slike fronter eller noe lingnende fine fronter?

Viss jeg klarer å få ut forsikringspengene sjøl så er jeg også ute etter masse deler..

Må jeg bytte skjermen for å bruke st220 front? har en knust hovedlykt også på hs er det mulig å bygge om til xenon? hva må jøres?

Ford Mondeo 2001mod stv mk3

Hei..

Mener du må bytte skjermene også da. men er er en billigere løsning og en fin front til bilen din :)

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/66635-divdeler-til-mondeo-mk3/page__p__659762__hl__KNAa%20Racing%20__fromsearch__1entry659762

trenger du hjelp med bilen for å sette den på verksted for å få den fikset, så PM meg :)

Har gode kontakter her i området, som sikkert kan hjelpe til med det meste ;)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.

Hei..

Mener du må bytte skjermene også da. men er er en billigere løsning og en fin front til bilen din :)

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/66635-divdeler-til-mondeo-mk3/page__p__659762__hl__KNAa%20Racing%20__fromsearch__1entry659762

trenger du hjelp med bilen for å sette den på verksted for å få den fikset, så PM meg :)

Har gode kontakter her i området, som sikkert kan hjelpe til med det meste ;)

du har vell sikkert sett bilen på tirsdag ved børrøybrua.

Jobber selv på nordic last og buss så skal bygge den opp selv. håper da på å få ingådd en avtale med forsikringselskap om å få utbetalt pengene selv for å da kanskje tjene litt på oppbyggingen. viss ikke går det gjennom jobben min, skal jo da jøre alt selv likevell men blir litt værre med tanke på at jeg må få tilsendt faktura på alle delene som blir brukt.

var skader nokk til at den blir kondemnert menn vill ikke gjøre dette pga lånet og vill tape mye på det.

denne fangeren var jo ganske fin :) noe ekstra som må till for å bytte den? hvilken modell leveres denne på?

Hei.

Nei eneste jeg har sett var den bilen som var på vol.no som tok seg en tur over autovernet..

Snakk med selger om fangeren. Han er en super hyggelig fyr som jobber på Ford, så han kan nok svare deg på det meste du lurer på :)

Ellers så kan du stikke innom Stig og Kai`s karroseri rett ved jobben din og høre om råd med Kai om det ene å det andre ;)

bare hils Kai fra meg å si at jeg har sendt deg ditt :)

Vis du har bilen på jobb, så kan vi prates i helga, og evt. ta en titt på bilen vis du vil.. Vi skal på verkstedet til Kai i helga..

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.

Har nettopp montert st220 fanger på min,å må nå ha st220 skjermer også..

Er breiere..

Å den fangern jeg har til salg kommer fra zetec s, som de kalles i england,noen i norge som kaller det rs:)

Men det er zetec s,tøffe biler det!

Å den zetec s fangern trenger ingen modifikasjon for å passe;)

Edited by KNAa Racing
KNAa%20Racing-12925952011261481314-sig.jpg

Har du noen bilder av bilen din med st220 fronten montert?

Men viss d blir sånn at jeg får ut forsikringspengene selv så får du nokk salg på den fronten din. men viss jeg må ta ut pengene til jobben min så må jeg få faktura på allt av deler som blir kjøpt. blir dermed litt vanskligere å kjøpe av privat personer.