Dufman Posted April 1, 2012 Author Share Posted April 1, 2012 Passer motorfestene fra Scorpio over i Sierra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dufman Posted April 12, 2012 Author Share Posted April 12, 2012 Hva gjør jeg med mellomaksel og instrumenter om jeg bygger om fra Scorpio? Må jeg ha aksel fra Sierra 2.9, eller er det noe annet som passer? Og funker orginal speedo på v6'n? Er vel type9 kasse på begge to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Scorpio understell i seg selv er bolt on til sierra. Men bærearmer foran fra scorpio kan ikke brukes for de er minst 2cm lenger enn på sierra. Bak så er jeg mer usikker på sporvidden men scorpioen har samme ET på stålfelgene som på sierra så det er bare å sjekke sporvidden i vognkortet på begge bilene så ser man det raskt. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts