hansmartin Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 er det mulig og sette inn 2din spiller i min 01 mk3 . litt lyst og få inn en dvd spiller istedenfor denne gamle typen som sitter der! noen som har ??
cossiemk1 Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 (edited) On 2/5/2012 at 10:30 PM, hansmartin said: er det mulig og sette inn 2din spiller i min 01 mk3 . litt lyst og få inn en dvd spiller istedenfor denne gamle typen som sitter der! noen som har ?? Jepp, det skal være mulig. Du trenger da en slik og en slik eller en slik hvis du har multifunksjonsratt. Edited February 5, 2012 by cossiemk1
hansmartin Posted February 6, 2012 Author Posted February 6, 2012 den rammen vil jo ikke passe da jeg har av den gamle typen! hvordan er det og bytte ut hele front dekselet med vifte justering og alt?
martellxo Posted May 1, 2012 Posted May 1, 2012 Jeg vet ikke hva du har gjort og om det nå er for sent for deg, men jeg har akkurat gjort det i min 2002 modell. Ble kjempebra. du må bare skjære bort se leppene i bunn og toppen så er det akkyrat 10 cm åpning. jeg kjøpte meg en pioneer avic brukt og det virker perfekt. noe tilpasning må gjøres på ramma o.l men det er ikke veldig vanskelig. tar bare litt tid. send meg mailen din så kan jeg sende deg noen bilder om du vil.
Recommended Posts