Focus 1.6-01 Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 Temp.viser inne i min 2001 mod focus 1.6 spretter opp,for så å gå tilbake til normalt. Dette uten at bilen koker. Vannpumpe, føler, termostat er byttet. Sirkulasjon virker Ok. Flere som har hatt lignende problem?
Hammersland Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 jeg hadde lignende problem, men det viste seg at det bare var slangen som går inn på luftfilterboksen som hadde hoppet ut..
sveinen Posted February 29, 2012 Posted February 29, 2012 Hei! Er kanskje litt sent ute, men.. Jeg har en -03 Focus der tempmåler steg ganske fort, spesielt ved litt belastning. Skiftet tempsensor i topplokk - alt i orden etterpå !
sov Posted April 14, 2012 Posted April 14, 2012 Temp.viser inne i min 2001 mod focus 1.6 spretter opp,for så å gå tilbake til normalt. Dette uten at bilen koker. Vannpumpe, føler, termostat er byttet. Sirkulasjon virker Ok. Flere som har hatt lignende problem? Hei Jeg har akkurat samme problem, og byttet det samme som deg. Bruker heller ikke kjølevann.. Motoren er en 1,6 bensin, zetec-s. 2000 mod Focus. Fant du utav det? Krysser fingrer og tær for at toppakningen ikke er gåen.
sov Posted April 16, 2012 Posted April 16, 2012 jeg hadde lignende problem, men det viste seg at det bare var slangen som går inn på luftfilterboksen som hadde hoppet ut.. Kan du utdype dette?
Recommended Posts