Maarius Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 Mora mi skal vrake sin gamle 95 mod. Ford Mondeo stv.Kanalene er gjennomrusta Noen som trenger noe deler? Bilen er opprinnelig en 1.8Men jeg byttet motor til en 2.0 som ikke har gått så veldig langt for en stund siden. Denne fungerer fortsatt godt.Står rett utafor Molde mariushongslo@hotmail.com
GTD40 Posted March 9, 2012 Posted March 9, 2012 Mora mi skal vrake sin gamle 95 mod. Ford Mondeo stv.Kanalene er gjennomrusta Noen som trenger noe deler? Bilen er opprinnelig en 1.8Men jeg byttet motor til en 2.0 som ikke har gått så veldig langt for en stund siden. Denne fungerer fortsatt godt.Står rett utafor Molde mariushongslo@hotmail.com Har du ABS følere bak ? Mvh !Andre Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.
jakob Posted March 10, 2012 Posted March 10, 2012 Forbered deg på LITE etterspørsler, iallefall om det er mk1 Var ikke mye aktivitet hos meg iallefall Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt
Recommended Posts