Mast Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Hei Neon der ute som vet hvor man kan få kjøpt led skiltlys, etter EU kontrollen så hva det kun 1 feil og det var skiltlyset. Må ha hele holderen da den er gåen, vurderer også 2 nye baklykter i led hvis det finnes. Har søkt opp og ned på nettet men finner ikke noe passer til Focus min, har en 20052006 Focus stasjonsvogn (MK2!). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mondeo Power Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Focus-C-MAX-LED-license-plate-lamp-no-error-free-/270869991534?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f111c106e Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Vær så snill, la være. LED i skiltlys ser så utrolig jalla ut. Sett inn noen orginale 5W eller hva du har, så slipper jeg å gremmes over deg også. Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mondeo Power Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Vær så snill, la være. LED i skiltlys ser så utrolig jalla ut. Sett inn noen orginale 5W eller hva du har, så slipper jeg å gremmes over deg også. Nye Focusen har det orginalt :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Og led kommer alltid til å se bedre ut enn vanlig halogen. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Nye Focusen har det orginalt :lol:Det er noe helt annet enn disse "superbright" som man ser som to haloer på bakken bak bilen. DET ser ræva ut. Og led kommer alltid til å se bedre ut enn vanlig halogen.Det er klart, men ikke de sterke ledpærene som de fleste kjøper til skiltlys Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcen Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 (edited) går også ann og vinkle led pæra så den lyser på skiltet og ikke på bakken fikk påpek av onkel politi på min bil...de så ikke hva som sto på skiltet, men derimot bakken, den så de godt Edited December 22, 2011 by dohcen Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian MH Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 går også ann og vinkle led pæra så den lyser på skiltet og ikke på bakken fikk påpek av onkel politi på min bil...de så ikke hva som sto på skiltet, men derimot bakken, den så de godt Enda bedre er det med de nissene som kjører rundt med knall blått lys =) [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcen Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 jepp.. det er lekkert!mange i byen her som har det, holder meg til knall hvite led jeg Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Det er klart, men ikke de sterke ledpærene som de fleste kjøper til skiltlysDette er på min nye bil. Er det sånne du liker? Eneste jeg kan si til mitt forsvar er at de ser mye blåere ut en i virkeligheten. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Når det gjelder LED-lys, kan jeg anbefale http://www.dybvik-trading.no/ Har kjøpt både LED-skiltlys, xenon i grøftelys,kjørelys og langlys der 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 Dette er på min nye bil. Er det sånne du liker? Eneste jeg kan si til mitt forsvar er at de ser mye blåere ut en i virkeligheten.http://i20.photobucket.com/albums/b202/FredrikBreda/IMAG0108.jpgLitt vanskelig å se, men her er godt eksempel på "ryggelys på hele tiden"-effekten Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian MH Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Hehe, så en BMW istad med sånne ledlys, og som andre har nevnt flere ganger her, så var det godt opplyst på bakken bak bilen =) Hei Neon der ute som vet hvor man kan få kjøpt led skiltlys, etter EU kontrollen så hva det kun 1 feil og det var skiltlyset. Må ha hele holderen da den er gåen, vurderer også 2 nye baklykter i led hvis det finnes. Har søkt opp og ned på nettet men finner ikke noe passer til Focus min, har en 20052006 Focus stasjonsvogn (MK2!). Hvorfor ikke heller bare sette inn baklyktene fra siste utgave av MK2´n. De syns ihvertfall jeg er fine =) sånn som på denne [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Jeg har BMW med orginale LED skiltlys, lyser helt perfekt. Det meste nytt nå om dagen leveres vel med LED skiltlys, til og med busser... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian MH Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Jeg har BMW med orginale LED skiltlys, lyser helt perfekt. Det meste nytt nå om dagen leveres vel med LED skiltlys, til og med busser... den jeg så var vel en pakkisstyla E39 med så skarpe lys at man så ikke hva som stod på skiltet:) [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts