Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

7,5" Ford Sierra Cosworth bak diff med Gripper innmat.

 

Dette er en diff som tåler det meste, men den er "hard" til bykjøring/rolig kjøring, og det er en del lyd :-)

 

Kr 7500,-

 

Ligger i Bergen, kan sendes, men kun mot forskuddsbetaling. ( evt oppkrav ved forskudd av frakt x 2 )

 

Henvendelse helst PM, evt tlf ( svarer sms )

 

Ikke tlf/sms mellom kl 23 - 10

 

HPIM2051.jpg

 

HPIM2049.jpg

 

HPIM2050.jpg

 

 

 

SOLGT

Edited by Janna
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 5 weeks later...
Posted

hvor store er medbringerne??

 

Hva tåler denne i forhold til Eaton? Bedre?

F4020kit.jpg

Bruksbil: 2005 E-61 Bmw 535dat M-Sport

Under bygging: Escort F-40 4x4 1Uzfe Twin Efr 6258 WRC understell, Quaife Seq q-69 + masse grommt På passionford

 

Dette forumet mangler styring......

Posted

hvor store er medbringerne??

 

Hva tåler denne i forhold til Eaton? Bedre?

Du tar ikkje knekken på innmaten i diffen når den er oppgradert..! Pinjong akselen er sikkert standard, å den tåler ikkje all verdens :glare:

 

Men hvorfor er det meir lyd i denne diffen? det er jo standard drev? :)

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Posted

hvor store er medbringerne??

 

Hva tåler denne i forhold til Eaton? Bedre?

 

Størrelse på medbringerne kan sikkert andre svare bedre på, men har stått på 2wd Sierra Cosworth.

 

Du tar ikkje knekken på innmaten i diffen når den er oppgradert..! Pinjong akselen er sikkert standard, å den tåler ikkje all verdens :glare:

 

Men hvorfor er det meir lyd i denne diffen? det er jo standard drev? :)

 

Er vel mest i rolig fart/sving man hører at det er mye mer lyd her enn i vanlig diff.

 

Hvorfor? Jeg er ikke ekspert, så vil ikke engang forsøke å forklare.

 

Men det er nå sånn de er, og det er vel slik alle som har prøvd de sier de er.

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...