Frode R Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 (edited) Fredric har nok en 2JZ-GTE som er litt av hvert.. ikke-VVTi bunndel og VVTi topplokk siden ACR i 2010.. Men den er nesten standard bortsett fra eksterne deler og yter 615hk/823Nm på 1.58Bar.. det er ikke forskjell på bunndelen på vvti og uten vvti. kun ge som har forskjell. stemplene og underspyling. fra 93-02.Vvti ge hadde svakere råder. Men ge uten vvti er den samme som gte. både veiv og råder. kun stemplene og under spyling stemplene som er forskjell. Edited January 8, 2012 by despomann frode r
Tore_TJ Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 Fredric har nok en 2JZ-GTE som er litt av hvert.. ikke-VVTi bunndel og VVTi topplokk siden ACR i 2010.. Men den er nesten standard bortsett fra eksterne deler og yter 615hk/823Nm på 1.58Bar.. Nei havarerte vel stort pga ei dyse som ikke funka?
trulte Posted January 25, 2012 Posted January 25, 2012 Hei Har en 2000mod 1jz vvti, ( den er orginal med CT15B singelturbo ) 379Nm 280Hk) ved bare 2400 rpm Motoren går strøkent. Kan selge med et nytt turbokit/topmount grenrør 400whp (Presicion turbo) Og nye 6stk dyser 800cc Har og en R154 girkasse den er fast og fin i overføringene, denne vil lett tåle disse kreftene. Ny tilton twinclutch med trykkplate og howe sylinder Hvis interesse kan du kontakte meg på PM el tlf: 41246586
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now