Aero* Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 Hei, sliter med å få montert Vibratechnics motorfester.Har prøvd å jekke opp motor men får ikke nok klaring imellom motor labber og travers før drivaksling butter i traversen. Noen som har noen forslag å komme med? Kan jo selvsagt skru ut drivakslingene,men vil helst unngå alt for mye demontering.. -1988 Ford Sierra Cosworth-1992 Ford Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 skru av labbene fra blokken da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 Eller heng opp motor og senk traversen. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aero* Posted December 9, 2011 Author Share Posted December 9, 2011 Vil helst unngå å løsne labbene ettersom det er så vanskelig å komme til... Har løsnet traversen, men drivakslingen butter fortsatt i traversen... -1988 Ford Sierra Cosworth-1992 Ford Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escossie Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 Vil helst unngå å løsne labbene ettersom det er så vanskelig å komme til... Har løsnet traversen, men drivakslingen butter fortsatt i traversen... Skru ut bolten i midten av festet til du får lirka den inn, så skrur du den inn igjen i mellom motorlabben etter du har fått lirka den inn og så kan du bare stramme mutteren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aero* Posted December 10, 2011 Author Share Posted December 10, 2011 Var inne på tanken å gjøre det sånn, men sitter ikke festet pressa sammen?Tenkte sånn at ikke gummien smetter tilbake ut av festet. -1988 Ford Sierra Cosworth-1992 Ford Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escossie Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 (edited) Var inne på tanken å gjøre det sånn, men sitter ikke festet pressa sammen?Tenkte sånn at ikke gummien smetter tilbake ut av festet. nei er er gjenger i den store øverste alu "skiva". Alt er skrudd sammen... hvert på alle jeg har bytta i allefall. Edited December 10, 2011 by Escossie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aero* Posted December 10, 2011 Author Share Posted December 10, 2011 Ok, takk da prøver jeg det. -1988 Ford Sierra Cosworth-1992 Ford Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escossie Posted December 11, 2011 Share Posted December 11, 2011 Ok, takk da prøver jeg det. ossen gikk det ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aero* Posted December 12, 2011 Author Share Posted December 12, 2011 Det gikk bra. Hadde jeg bare gjort det sånn med en gang så... -1988 Ford Sierra Cosworth-1992 Ford Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escossie Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 Det gikk bra. Hadde jeg bare gjort det sånn med en gang så... hehe godt det gikk i orden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts