Guest ducatio Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 Hei Noen her som har erfaring med tillegsprut? Har 2 justerbare trykkbrytere og 2 is dyser montert på min turbo motor. skal justere trykket d skal slå inn på, men skal jeg skru inn eller ut for å treffe lavest/høyeste trykk? Bensin til tillegsdysene, kan jeg ta dette fra retur røret ned til pumpen?
morty999 Posted April 24, 2005 Posted April 24, 2005 du må huske på og ta bensin fra FØR regulatoren.. ellers blir det lite trykk på de 2 andre dysene..
Guest flesvik Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 Når vi først er inne på dette er det noe jeg lurer på.Hvilket tillegssprut er det de fleste bruker når de turbokonverterer sierra?hvor får man kjøpt det og hvor mye koster det ca?kan man bruke den orginale bensinpumpa?
Guest fåården Posted April 26, 2005 Posted April 26, 2005 ducatio har satt på et par is dyser og trykkbrytere bare.. kosta vel ikke så mye d
Guest Lille rudi Posted April 28, 2005 Posted April 28, 2005 Viss man auker bensintrykke ein del, får ikke dysene sprøyta inn meir bensin då?
xr4x4_2.8 Posted April 30, 2005 Posted April 30, 2005 Hei Noen her som har erfaring med tillegsprut? Har 2 justerbare trykkbrytere og 2 is dyser montert på min turbo motor. skal justere trykket d skal slå inn på, men skal jeg skru inn eller ut for å treffe lavest/høyeste trykk? Bensin til tillegsdysene, kan jeg ta dette fra retur røret ned til pumpen? <{POST_SNAPBACK}> hei du.på den trykkbryteren ej hadde en gong so måtte ej skru ut for at den skulle slå ut på høgere trykk. berre å prøve litt forsiktig d.
xr4x4_2.8 Posted April 30, 2005 Posted April 30, 2005 Når vi først er inne på dette er det noe jeg lurer på.Hvilket tillegssprut er det de fleste bruker når de turbokonverterer sierra?hvor får man kjøpt det og hvor mye koster det ca?kan man bruke den orginale bensinpumpa?<{POST_SNAPBACK}> her er et eksempel på ka men kan bruke.leverer litt grovt, men nåkk. kostet 1500 i si tid med trykkbryter.den er fra ERL.
Recommended Posts