Cossyman85 Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Vurderer og selge mitt cosw prosjekt for og bruke tiden på andre prosjekt (og lei av rust hehe) Karoseriet er ikke spess pent og se på, buler i forskjermer og baksjermer, + rust på de vanelige stedene.Jeg har Nye skjermer kanaler og hjulbuer bak,bilen går med skilt, starter og går,motor er ny bygd, borra av ebb, 205 blokk 4wd innmat, doble ventilfjører og bd15 kam, aeromotive btr.Ny cosw 4x4 starter, står 2,5" eksos som er litt trang, + att den trenger en bedere overgang ut av dysebrua og inn i btr Har ikke helt satt noe pris enda, men ca rundt 35 000.-Om man lurer på noe ta kontakt. Drammen90910400 Link to comment Share on other sites More sharing options...
haawaii Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 skal du selge gliset mitt ??? !!!! ???? neineineinei ! du sa jeg skulle få sitte på jo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossyman85 Posted November 25, 2011 Author Share Posted November 25, 2011 raska på da Link to comment Share on other sites More sharing options...
haawaii Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 ringer deg på søndag Link to comment Share on other sites More sharing options...
RCM Posted December 2, 2011 Share Posted December 2, 2011 Godkjent ombygd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossyman85 Posted December 2, 2011 Author Share Posted December 2, 2011 nope, men den blir parkert nå etter eu, og restervert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts