Trond_V Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 (edited) En del har sagt at spesielt ford kan plutselig ikke starte eller ha masse småfeil hele tiden masse småfeil. Er dette noe som går igjen hos Focus? Som alt nevnt. Alle biler kan få motorstopp. Ford er ikke noe verre enn andre på det punktet. Hmm.. Gode argumenter til ettertanke. Et annet alternativ kunne jo vært å kjøpe en billig bil som får meg fra A til B, og så heller spare opp 3-4 lønninger og kjøpe en bil til 40-50 000,- ? Som tidligere nevnt. Da hadde jeg sterkt vurdert å klare meg uten en billigbil de 4 månedene, og så kjøpt bil. Da kan du gjerne øke budsjettet med f.eks 10.000,- til 50-60.000,- Koster fort litt kroner å kjøpe en "vrakpant-bil" også. Omreg-avgift osv. FÅr litt mer bil for 60.000,- enn 20.000,- Edited November 24, 2011 by Trond_V Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsa Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 Nå lurer jeg veldig på om det har blitt noe bil på deg Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts