niklasf91 Posted November 6, 2011 Posted November 6, 2011 ABS min har klikker fulstendig når jeg kjører sakte, blir et helvete å bremse Noen som veit hvor sikringen til ABS'en? Slik at jeg kan få slått den av!
niklasf91 Posted November 7, 2011 Author Posted November 7, 2011 den er vel oppi sikringboksen?Men hvilken?? Jeg ser ingen som stemmer?
twin turbo Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 kan prøve å koble bort kontakt på eine hjul sensor(er ofte i innerskjerm eller innen for i motorrom. da skal den vel gå i av modus... men er sikring i boksen også, men eg husker ikkje korleis det er. trehjulsykel
niklasf91 Posted November 9, 2011 Author Posted November 9, 2011 kan prøve å koble bort kontakt på eine hjul sensor(er ofte i innerskjerm eller innen for i motorrom. da skal den vel gå i av modus... men er sikring i boksen også, men eg husker ikkje korleis det er.skal prøve det takk!
Ghiadriver Posted November 9, 2011 Posted November 9, 2011 Du nevner ikke hvilken årsmodell dette er...? Men du har kansje fått en ukontakt/feil med ene føleren bak, sjekk ledningen til denne, fordi feilen din kan være der. Er jo kjekt med ABS-bremser på vinteren...
niklasf91 Posted November 10, 2011 Author Posted November 10, 2011 Du nevner ikke hvilken årsmodell dette er...? Men du har kansje fått en ukontakt/feil med ene føleren bak, sjekk ledningen til denne, fordi feilen din kan være der. Er jo kjekt med ABS-bremser på vinteren...Kan jo være greit det, men nå hindrer den meg i å bremse, ganske skummelt i kø og slike ting! Men noen som veit hvor den sikringen er?
twin turbo Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 (edited) http://www.fordscorpio.co.uk/images/battery_fusebox.gif nr 46 og 47 er abs... i den i motorrom nr 27 inni... den er til abs OG AIRBAG Edited November 10, 2011 by twin turbo trehjulsykel
niklasf91 Posted November 12, 2011 Author Posted November 12, 2011 http://www.fordscorpio.co.uk/images/battery_fusebox.gif nr 46 og 47 er abs... i den i motorrom nr 27 inni... den er til abs OG AIRBAGOg hvor er den inne i bilen??
twin turbo Posted November 12, 2011 Posted November 12, 2011 trur du ha kun ein boks... er anten ein i motorom eller ein inni. er vel 94mod og oppover så er den inni. trehjulsykel
niklasf91 Posted November 14, 2011 Author Posted November 14, 2011 trur du ha kun ein boks... er anten ein i motorom eller ein inni. er vel 94mod og oppover så er den inni. Jeg har 91 modell
Recommended Posts