IceTurbo Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 (edited) Heipå jakt etter en 7.5" bak diff med 3.91 utveksling til Sierra Så rop ut hvis noen har Pris blir mi enig om ta kontakt her eller på sms Joacim46983640 Holder til i Lillesand Edited November 30, 2011 by IceTurbo Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra"2.0iS Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Har en 7,5" med 4,27 utv. og Esab sperre, hentepris 600,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 HeiDiffen min røyk nettopp så er på jakt etter en 7.5" diff med 3.92 utveksling, samma om den er sveist eller åpen Så rop ut hvis noen har men lønninga er ikke før til fredag så kan ikke overføre noe før da. Pris blir mi enig om ta kontakt her eller på sms Joacim46983640 Holder til i Lillesand edit: bakdiff det er snakk om til sierra btw var den en 3,91 som du rasa også?Isåfall hva rasa og hvor mye for den ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
IceTurbo Posted November 3, 2011 Author Share Posted November 3, 2011 var den en 3,91 som du rasa også?Isåfall hva rasa og hvor mye for den ? hehe nei er en org 2.9 3.64 utveksling e raste, men vil ha litt mer aks så derfor lyst på 3.92 Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat Link to comment Share on other sites More sharing options...
IceTurbo Posted November 30, 2011 Author Share Posted November 30, 2011 Bump Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted December 1, 2011 Share Posted December 1, 2011 Kjøpe deg Eaton diff-innmat fra mc2racing, og hente deg en Scorpiodiff-hus, fra stv hos bilhugger, så har du billig og holdbar diff... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
IceTurbo Posted December 1, 2011 Author Share Posted December 1, 2011 Kjøpe deg Eaton diff-innmat fra mc2racing, og hente deg en Scorpiodiff-hus, fra stv hos bilhugger, så har du billig og holdbar diff...Det som er planen min bestiller Eaton etter helga, heller problemer med å finne 3.91 utveksling noen plass Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted December 1, 2011 Share Posted December 1, 2011 hmm, trudde det sto endel Scorpio på hoggeri rundt om... Kan høre litt her oppe jeg... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted December 1, 2011 Share Posted December 1, 2011 Det ligger en åpen (uten sperre) 7.5" diff på finn.. Står på en frosk delebil som berger bil har, men han er forferdelig vanskelig å handle med og han trur det er gull han selger.. Jeg prøvde å kjøpe diffen og akselene, men gadd ikke jatte mere med han så ga opp.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted December 1, 2011 Share Posted December 1, 2011 Huggeriene tror det er gull de sitter på. Lokalt huggeri her oppe har en men de skal ha 3700kr for den Jeg fant på finn. Lå ihvertfall en haug med scorpioer der tidligere. Bare få de til å sjekke tag'en på diffen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
IceTurbo Posted December 2, 2011 Author Share Posted December 2, 2011 Huggeriene tror det er gull de sitter på. Lokalt huggeri her oppe har en men de skal ha 3700kr for den Jeg fant på finn. Lå ihvertfall en haug med scorpioer der tidligere. Bare få de til å sjekke tag'en på diffen.Ja vet samme her, de skulle ha 8000kr for en 2.3 16v e så på for en stund siden det må e få søkt på bestiller sperra nå Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat Link to comment Share on other sites More sharing options...
IceTurbo Posted January 1, 2012 Author Share Posted January 1, 2012 Kan stenges diff skaffet Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts