Jump to content

Sierra 2.0i S (3dørs)


zetobbec

Recommended Posts

Bilder? :D

 

Får se hva jeg klarer..

 

Akkurat nå må jeg på jobb til bergen, med jobbdatan og her har jeg ingen bilder...

 

Får se om jeg får bror min til å ta noen bilder å sende meg..

 

Har du ett tlfnummer, kan jeg sende deg bilder på mms.

 

Har ikke med overføringskabel til datan heller...:(

 

Torbjørn

Gamle ford'er dør aldri-

de går bare fortere...

Link to comment
Share on other sites

***** useriøst når folk bare skal kreve bilder og vi her på forumet ikke hører om de har mottat bildene engang...!!

 

Jeg fikk overtalt bror min til å ta bilder for meg, da jeg ikke hadde sjans å få tatt dem selv... var ikke hjemme de dagene..

 

Det hele ble ett stort sirkus og en stor vits, da jeg ikke hørte noe mer fra fjolset...!!

 

Takk for godt samspill her på forumet.!

 

Useriøst!

 

 

Torbjørn

Gamle ford'er dør aldri-

de går bare fortere...

Link to comment
Share on other sites

***** useriøst når folk bare skal kreve bilder og vi her på forumet ikke hører om de har mottat bildene engang...!!

 

Jeg fikk overtalt bror min til å ta bilder for meg, da jeg ikke hadde sjans å få tatt dem selv... var ikke hjemme de dagene..

 

Det hele ble ett stort sirkus og en stor vits, da jeg ikke hørte noe mer fra fjolset...!!

 

Takk for godt samspill her på forumet.!

 

Useriøst!

 

 

Torbjørn

 

 

Huh? Har verken hatt kontakt med deg eller fått noe bilder? Om det var meg du sikta til så har jeg ikke hatt noe mulighet for å logge meg inn her på en stund...

Bilder kan sendes på 46380773 eller mail reiwen@hotmail.com om du fortsatt har bilen.

For min del er det evig nok om du legger ut bildene her :)

Link to comment
Share on other sites

Huh? Har verken hatt kontakt med deg eller fått noe bilder? Om det var meg du sikta til så har jeg ikke hatt noe mulighet for å logge meg inn her på en stund...

Bilder kan sendes på 46380773 eller mail reiwen@hotmail.com om du fortsatt har bilen.

For min del er det evig nok om du legger ut bildene her :)

 

Er flere her på forumet også;)

 

Har problemer med den gamle mobilen jeg bruker med å få sendt mottatte bilder over på bildefil-arkivet.., desverre.

 

Sender bilder til folk, dersom de er voksne nok til å si ifra om de har mottatt bilder eller ikke;)

 

Da har jeg sendt deg noen bilder på det gitte nummeret, Reiwen.

 

Legger inn link til autodb.

 

http://bil.autodb.no/?_cmd=results&ListOrder=&xChassisType_Multiple=0&xBrand_Multiple=1100168&xModel_Multiple=1202540&County2_Split=%3A10009%3A10010%3A10002%3A10006%3A10020%3A10004%3A10012%3A10015%3A10018%3A10005%3A10003%3A10011%3A10014%3A10008%3A10019%3A10017%3A10016%3A10007%3A10001&AdType=0&AdItemText_Match=&Price_Min=&Price_Max=&xYearModel_Min=&xYearModel_Max=&xMileage_Min=&xMileage_Max=&xTransmission=0&dummy_chkfuel1=on&dummy_checkbox=on#AdItemId1393549

 

-Torbjørn

Edited by zetobbec

Gamle ford'er dør aldri-

de går bare fortere...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...