Jump to content

cosworth top


møffe

Recommended Posts

jeg har netop oplevet at ved ca 540hk ved 1,45bar og lige over 7100omdr at den ikke kunne komme højere op. modtrykket på uds er 0,5 bar på en 3" så nu bliver den større (3,5")

 

men netop ventil størrelsen er spændne.

Edited by møffe
Link to comment
Share on other sites

jeg har netop oplevet at ved ca 540hk ved 1,45bar og lige over 71000omdr at den ikke kunne komme højere op. modtrykket på uds er 0,5 bar på en 3" så nu bliver den større (3,5")

 

men netop ventil størrelsen er spændne.

 

Litt spent på hvilken turbo dette er?

 

Skal du ha et skikkelig svar er det nok bedre å spørre j1mbo på passionford forumet. Sønnen til Harvey Gibbs.

Forskjellige tunere har forskjellige preferanser så..

Link to comment
Share on other sites

Litt spent på hvilken turbo dette er?

 

Skal du ha et skikkelig svar er det nok bedre å spørre j1mbo på passionford forumet. Sønnen til Harvey Gibbs.

Forskjellige tunere har forskjellige preferanser så..

 

nu er vi ved at lære at engelske forums er lidt for kulørt.

 

turboen er en GT35 med 1,06 uds hus.

 

manifolden ud er en peter G

 

stempler er JE med 8,7 komp

 

indsugning er HART.

 

kamaksler er BD16 (kan ikke huske om det er + ) men de er til hydraliske løftere.

 

det er den bedste cosworth motor jeg har hørt,

 

feltet er den samme som der lige har testet den grønne danske escort mk2 med 970 +hk på ren etanol og den har en alublok (mener det var 2,4bar)

 

men vi skal have brain stormet på hvorfor den ikke kommer længere op når trykket hæves. personen der programere den er samme person der har lavet ecu til zenvo z1

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjørt på standard ventiler fram til helt nylig, og har bremset 700hk/800nm på 1,8 bar. 3" eksos og 1.00 eksoshus. Ikke noe problemer med noe som helst.

Edited by Breda

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...