EEH Posted October 21, 2011 Posted October 21, 2011 Trenger en ny radiator til bilen min da den lekker som en sil. Det sitter en 2.9 liter V6 i bilen med orginal radiator nå men tror også radiator fra dohc motoren passer? Radiator fra vanlig OHC passer hvertfall ikke, tutene er på feil steder. Kom med pris! Helst innen 1 times nærhet av Oslo, ønsker gjerne å hente den da radiatorer er litt skjøre. Sms eller ring på 90956650 eller send PM. Helst tlf. Mvh Espen
92cossi Posted November 1, 2011 Posted November 1, 2011 Lurer på om jeg har en dohc radiator liggende.. Har hvertfall en cosworth om det er av interesse
zetobbec Posted November 3, 2011 Posted November 3, 2011 (edited) Lurer på om jeg har en dohc radiator liggende.. Har hvertfall en cosworth om det er av interesse Jeg har en fra 2.9 12v, 93modell. Kommer hjem fra Bergen om noen dager. Kan eventuelt få sendt den med kleppemachine her på forumet, han bor i Oslo. Ta kontakt med meg pr telefon, ved interesse. Torbjørn99575361 Edited November 3, 2011 by zetobbec Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
Recommended Posts