Jump to content

slett


Recommended Posts

vet att vi har hatt i blått for å få skarpere kvit... men er mange år siden eg var borti farger uten kode... da er det sikkert frozen white eg tenker på...

 

Min er helt hvit. Tror ikke du finner en hvitere farge enn denne. Er en original Audi farge..

 

DSCF0136.jpg

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

den er jo svart... er du fargeblind :P var å såg på frozen nå og den var bra kvit... men såg det var litt rødt i den, men den er under vurdering... har du farge kode på audifargen??

 

Hehe.. ER faktisk fargeblind. Og maler ;) Men har ikke fargekoden i farten. Men er en basefarge. Såvidt jeg husker blir den ikke helt hvit hvis du ikke tar utgangspunkt i en basefarge :) Ihvertfall ikke noe rødt i denne..

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

hehe såpass ja. bra kombinasjon det :lol: ja må begynne med kvit base, men for å få frem mer skarpheit må det i mer. er ikkje mye rødt i frozen, men eg såg att det var litt rødskjer men dette er grunnen til at den blir såpass skarp som den faktisk såg ut til å vere. bladde litt rundt i den fargevifta og det var den som såg mest ut som det eg vil ha...

 

Utfordringer liker vi ;)

 

Koden heter LY9C såvidt jeg vet..

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...