cosworth540 Posted October 8, 2011 Posted October 8, 2011 Noen her som har en beskrivelse av hvordan få åpnet panseret på en 2004 Mondeo ? Skjer ingenting ved bruk av nøkkelen,så noe galt med mekanismen for panserlåsen.
RS_Hage Posted October 8, 2011 Posted October 8, 2011 Ser du inn grillen med lykt? Mener det skal gå ann å dytte på noe mens du vri på nøkkelen? Såg på det på killi lillehammer engang. Kan høre med han som gjorde det å ringe om det er int? Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest
cosworth540 Posted October 8, 2011 Author Posted October 8, 2011 Skal prøve det i morgen når det blir lyst ute.Hvis jeg ikke får til tar jeg kontakt med deg.
Tommen Posted October 8, 2011 Posted October 8, 2011 (edited) Sku lika å sett noen som åpner den uten å gå hardt til verks! Eg borra av naglene som holder låsen på plass, så nå er det skrutrekker som gjelder! å den virker hver gang! Du får jo ikkje av grillen med panseret på heller, så det blei litt jobbing med drillen!Ingen ser det før Ford merket er åpna uansett! Du ser tydelig at bileieren var forbanna (les meg) under oppdraget! Edited October 8, 2011 by Tommen The Golden era.. 1986-1987-1988
SierraCL Posted October 8, 2011 Posted October 8, 2011 Men farin Tommen, nå er det jo ikke ORIGINALT lenger!
Tommen Posted October 8, 2011 Posted October 8, 2011 Men farin Tommen, nå er det jo ikke ORIGINALT lenger! Du e inne på noko der, menne, når Ford gjør ei slik tabbe som de har gjort med den låsen der, så e det lov! The Golden era.. 1986-1987-1988
grcossie Posted October 9, 2011 Posted October 9, 2011 Holder med å bore ut innmaten i låsesylinder, da kan man bruke skrujern for å åpne, og trenger ikke skade grillen.Har gjort dette mangen ganger, men da har låse sylinder blitt skiftet etterpå
twin turbo Posted October 11, 2011 Posted October 11, 2011 eg opnet også ein sånn uten å ødlegge noe, men er vel nesten 2år siden så husker ikkje heilt korleis eg gjorde det. mener å huske det var akslingen fra lås og inn som var ødlagt. eiger hadde snakka med ford å fått beskjed at det var umulig uten og ødlegge lås men fik det til likevell.. trur eg var inni med noen lange kroker å fikk tak i mekanismen som opnet. ellers er det vel greiest som grcossie sier trehjulsykel
Recommended Posts