Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen her som har en beskrivelse av hvordan få åpnet panseret på en 2004 Mondeo ? Skjer ingenting ved bruk av nøkkelen,så noe galt med mekanismen for panserlåsen.

Posted

Ser du inn grillen med lykt? Mener det skal gå ann å dytte på noe mens du vri på nøkkelen? Såg på det på killi lillehammer engang. Kan høre med han som gjorde det å ringe om det er int?

Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk

'Voldenracing performance'

Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila

Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest

Posted (edited)

Sku lika å sett noen som åpner den uten å gå hardt til verks!

Eg borra av naglene som holder låsen på plass, så nå er det skrutrekker som gjelder! å den virker hver gang! :D

Du får jo ikkje av grillen med panseret på heller, så det blei litt jobbing med drillen!

Ingen ser det før Ford merket er åpna uansett! ;)

3317206f.jpg

Du ser tydelig at bileieren var forbanna (les meg) under oppdraget! :lol:

Edited by Tommen

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Posted

Men farin Tommen, nå er det jo ikke ORIGINALT lenger! :lol:

Du e inne på noko der, menne, når Ford gjør ei slik tabbe som de har gjort med den låsen der, så e det lov! ^_^

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Posted

Holder med å bore ut innmaten i låsesylinder, da kan man bruke skrujern for å åpne, og trenger ikke skade grillen.

Har gjort dette mangen ganger, men da har låse sylinder blitt skiftet etterpå

Posted

eg opnet også ein sånn uten å ødlegge noe, men er vel nesten 2år siden så husker ikkje heilt korleis eg gjorde det. mener å huske det var akslingen fra lås og inn som var ødlagt. eiger hadde snakka med ford å fått beskjed at det var umulig uten og ødlegge lås men fik det til likevell.. trur eg var inni med noen lange kroker å fikk tak i mekanismen som opnet. ellers er det vel greiest som grcossie sier

trehjulsykel