armani Posted October 6, 2011 Posted October 6, 2011 (edited) Legger ut en annonse for en god kompis. Ta kontakt med han hvis det skulle være noe. Selger en komplett mt75 girkasse fra cosworth 4x4 3. giret fungerer ikke. Alle andre gir er ok og det er mulig å kjøre med girkassen slik den er nå.Dette skjedde etter at en kamerat lånte bilen, som resulterte i knuste tenner slik som bilde nedenfor viser. (mistenker bomgiring) Før dette skjedde så fungerte girkassen utmerket uten ulyd eller skraping i gir. Fordelingskassen er også bra. Ingen lekkasje fra girkassen. Ta kontakt på telefon for mer informasjon. Pris: Kom med budSted: Porsgrunn - OsloTlf: 95973023 Edited October 6, 2011 by armani 2wd sierra cosworth
Minibønna Posted October 6, 2011 Posted October 6, 2011 Kan være int, hva tenker dere at den er verdt? Motor uten turbo SUGER!
grcossie Posted October 6, 2011 Posted October 6, 2011 Maks 2000,- Egner seg som donor kasse for en eller anna drevsats. Jeg har en tilsvarende og den fikk jeg gratis med da jeg kjøpte en som er strøken for 4 tusen. Står og sammler støv ilag med 3andre kasser
armani Posted October 7, 2011 Author Posted October 7, 2011 Som grcossie sier er dette best egnet som donorkasse selger sier pris: 1000kr ! Ta kontakt på 95973023 for mer info 2wd sierra cosworth
Recommended Posts