2.8i TIC Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Najs farge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Og veldig mye annet gøy! Jepp, har sendt en melding til han. Har litt ledig hylleplass Link to comment Share on other sites More sharing options...
grandisjohn Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 pearleeffekten e kjempe bra, ble ikke lagt noe bunnfarge pga denne lakktypen (PPG eller noe?) ikke trenger noe bunnfarge for riktig effekt Ok. Men hvilken farge ble det på grunninga da? Det er ikke en ting jeg kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted October 3, 2011 Author Share Posted October 3, 2011 Ok. Men hvilken farge ble det på grunninga da? svart/grå grunning, først en på boks også en på lakksprøyte Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
grandisjohn Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 (edited) svart/grå grunning, først en på boks også en på lakksprøyte Ok, da er det vel omtrent som jeg har funnet ut Virker som svart/mørk grå grunning sikrer resultatet før lakkering av mørke to-sjikts pearl metallic farger. Men ta noen bilder av bilen i sola og legg ut da vel. Eller det er kansje aldri sol i Bergen? Ellers kommer pearleffekten normalt veldig godt fram i kunstig lys om kvelden også. Edited October 3, 2011 by grandisjohn Det er ikke en ting jeg kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted October 4, 2011 Author Share Posted October 4, 2011 Ok, da er det vel omtrent som jeg har funnet ut Virker som svart/mørk grå grunning sikrer resultatet før lakkering av mørke to-sjikts pearl metallic farger. Men ta noen bilder av bilen i sola og legg ut da vel. Eller det er kansje aldri sol i Bergen? Ellers kommer pearleffekten normalt veldig godt fram i kunstig lys om kvelden også. venter på solen Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted January 1, 2012 Author Share Posted January 1, 2012 Venter forsatt på SOL!! Bilen e på vinter lagring, men det nærmer seg sommer gleder meg til å kjøre den igjen etter 4-5 månder, blir nok stående ihvertfall januar månde -Fredrik Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted May 16, 2012 Author Share Posted May 16, 2012 Lenge siden eg lovte bilder i sol og etter en skikkelig polering, lite sol men polert og vokset dagen før. 1 Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janna Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 4 parklys? Gir mangel lapp det :-) Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted May 16, 2012 Author Share Posted May 16, 2012 4 parklys? Gir mangel lapp det :-) Tss... ingen har brydd seg til nå, LED fra ebay e på vei Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 1er feil.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 kan sette 2 også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted May 16, 2012 Author Share Posted May 16, 2012 kan sette 2 også ingen som sitter 2'er feil på lys Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 ingen som sitter 2'er feil på lys vis du følger boka så er det mye lys som er toer feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 fikk 1er på min magenta i sin tid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 Tss... ingen har brydd seg til nå, LED fra ebay e på vei Jeg klarte å kjøre inn i en storkontroll rett nord for Trondheim sist helg, og klarte å få mangellapp for LED parklys og xenon i fjernlys. Bare til opplysning - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 hvordan i gamperæven kan dem gi feil på LED? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 Virker f.eks ikke sideblinkeren din, er det en 2-er feil. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 Hvis LEDen lyser for blått,som mange ebaysaker gjør, kan du få feil på farge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 Hvis LEDen lyser for blått,som mange ebaysaker gjør, kan du få feil på farge.Skal vel strengt talt være e merket og vel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Granada 2.8 Ghia Posted May 19, 2012 Share Posted May 19, 2012 Den gang jeg tok PKK`er, så ga jeg 1 på det meste av lys, men manglet det samme lyset på begge sider fikk den 2, feil justering selvfølgelig 2. For mange P-lys foran fikk jeg kun inn en gang, og det "var ikke der" når jeg tok kontrollen(angel eyes på beemer), men jeg liker mye park, og ser ikke helt faren så sant det ikke blender eller forstyrrer annet lys. Folk som kommer med en spreder på en siden, nærlys på andre siden og nada parklys burde forøvrig bli avskiltet på stedet. Da har de kjørt lenge nok, forøvrig de som har helt mørge lykter på en side også. `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondeogutten Posted April 9, 2015 Share Posted April 9, 2015 noen som kan hjelpe meg? jeg vil veldig gjerne ha denne fargen på min Mondeo mk2... noen som veit koden på denne mørke typen av Imperial Blue?? Fredrik92 vil jo ikke hjelpe meg virker det som.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted April 9, 2015 Share Posted April 9, 2015 noen som kan hjelpe meg? jeg vil veldig gjerne ha denne fargen på min Mondeo mk2... noen som veit koden på denne mørke typen av Imperial Blue?? Fredrik92 vil jo ikke hjelpe meg virker det som.... Her kanskje? http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/65632-imperial-blue-lakk/ 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta05 Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 Når jeg lakkerte deler til Focusen min googlet jeg litt på nett. Iom at denne kom I 2002 og 2003 hadde den to forskjellige fargekoder.Q2 = 2002Q3 = 2003Det skal egentlig holde med å oppgi en av disse, samt navnet på fargen til lakkererverkstedet, jeg gikk for Q3, siden bilen min er en 2003 modell og er strålende fornøyd med resultatet. 03` Focus RS #343685` MB 190D US Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts