FunkyHunk Posted September 20, 2011 Posted September 20, 2011 Hei, en kompis av meg skal kvitte seg med en original mk4 RST før helga og jeg ble spurt om jeg skulle ha noen deler. Motor og drivverk er demontert, lykter og diverse småtjafs. Det var visst en del rust, og den var ikke så pen i lakken. Men er det noen rst-spesifikke deler som er verdt å ta vare på? Fjærbein, dører, interiørdeler, bremser osv? Det var ikke recaroseter som sto i, men noen andre sportsseter, sikkert de samme som i XR3I. Hvis de er bra, skal jeg ha de fremme i taunusen min. Er det mye annet som er verdt å ta vare på?
bard Posted September 21, 2011 Posted September 21, 2011 Forbremsene er litt attraktive, større enn andre Escorter (og lik Sierra V6?).Stabstag bak og bærearmer med festepunkter for dette er også unikt for RST. Mk6 XR3i Cab. || Mk1 XR2 CVH || Escort mk3 Zetec || Fiesta mk1 Kent Mikuni || Og en Puma '11 BMW 525d || '13 Yamaha XJ6N Originaldeler, remixed.
FunkyHunk Posted September 21, 2011 Author Posted September 21, 2011 (edited) Ok. Denne hadde også skideskjørter med alle jekkelokkene (!) Det tror jeg at jeg skal ta vare på. Edited September 21, 2011 by FunkyHunk
ford87 Posted September 21, 2011 Posted September 21, 2011 motor/gikasseelnettsideskjørtStabstag bak og bærearmer med festepunkter stabstaget frammebremsener lurt å ta vare disse tingen Peugeot 306 stv 2001 Ford Escort mk4 stasjonsvogn 1987 (zetec 1,8turbo)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now