krs_xc Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Jeg fant et bilde på forumet av bilen til XVZ(?), en i mine øyne perfekt mondeo. Det jeg lurer på da er hvilken fanger som sitter på denne, evnt om den nedre delen er løs, og om den kan monteres på min 2001 modell med sort plast nederst? Innlegget med bilde, iom jeg ikke fikk linke til bildt direkte : tråd post med bilde Link to comment Share on other sites More sharing options...
viceguy Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 (edited) satt å sov når jeg svarte hehe Edited September 16, 2011 by viceguy Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsa Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 (edited) Det der er en helt orginal bakfanger på giha, titanium og noen titanium x utgaver. De fleste fra 2006 og 2007 men også noen sene 2005 modeller hadde den. Samme som satt på min gamle 2006 modell. "leppa" er en del av fangeren mener jeg å huske, og vil ikke passe på en 01 fanger.Burde ikke vare noe problem å finne en slik fanger hos huggeren. Edited September 16, 2011 by kimsa Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
krs_xc Posted September 16, 2011 Author Share Posted September 16, 2011 Takker for svar. Da var det vel litt som "fryktet" iom jeg nettopp har lakkert opp bakfangeren min... Får kanskje lete etter en ny på skroten da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
focusst Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 (edited) Det er en løs leppe, og passer fint på 01. Bare ta av den ulakkerte delen og trykk denne på plass. Montert flere slike Edited September 16, 2011 by focusst Over til fienden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
krs_xc Posted September 17, 2011 Author Share Posted September 17, 2011 Supert! Da blir det å handle seg en sånn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts