R.S Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 (edited) Ønsker kjøpe ett Sierra Cosworth 2wd prosjekt,trenger noe å gjøre på i vinter,bil kan gjerne værepåbegynt,eller kanskje der finnes en der ute som er helt `oppgitt` som bare står der å tar plass pga haveri eller elektisk `katastrofe`.Ombygd eller ikke papirer bør finnes ihht evt gokjening, og bil må være registrert i Norge. Er der noen som har eller vet om en så send gjerne PM eller bilder med tlf nummer til annetso@tele2.no så ser vi. Mvh Rune xxxxxxxxBergen Edited September 2, 2011 by R.S
R.S Posted August 25, 2011 Author Posted August 25, 2011 (edited) Hva med Wingdude's stasjonsvogn ? Stasjonsvogn blir feil for meg, kunne kanskje vært noe hvis den hadde vært 2WD. Edited August 25, 2011 by R.S
hår ball Posted August 25, 2011 Posted August 25, 2011 ligger et par kolisjons skadde biler ute til salgs da..
R.S Posted August 25, 2011 Author Posted August 25, 2011 ligger et par kolisjons skadde biler ute til salgs da.. Har sett de, og jeg vurderer om jeg skal by på en av de....
R.S Posted September 2, 2011 Author Posted September 2, 2011 Ønsker kjøpe ett Sierra Cosworth 2wd prosjekt,trenger noe å gjøre på i vinter,bil kan gjerne værepåbegynt,eller kanskje der finnes en der ute som er helt `oppgitt` som bare står der å tar plass pga haveri eller elektisk `katastrofe`.Ombygd eller ikke papirer bør finnes ihht evt gokjening, og bil må være registrert i Norge. Er der noen som har eller vet om en så send gjerne PM eller bilder med tlf nummer til annetso@tele2.no så ser vi. Mvh Rune Bergen Da var Cosworth prosjektet for denne vinteren i boks...
Recommended Posts