Jump to content

Recommended Posts

Posted

på min is-t brukte jeg org cosworth 2wd slange, kjøpte stålomspunnet på burton.

 

returen min var vel 15mm mener jeg.

Aha, får se om jeg får tak i det da. Vis ikke hvor lang er turen?

Min link

 

sjekk :D

Posted

Jeg kjøpte armerte slanger hos tess, men fant ut at mekonomen hadde i 15mm også... 15mm er da tykkelsen ;)

ahaa :)

 

men det er retur ellr tur det?

 

jeg er litt redd for å ha for tynn slange til turbo.. kan bli lite olje

 

ellr at retur blir for liten sånn at det blir trykk

 

så hva bruker dere på turen? mål? :P og hvor lang burde slangen til turboen være ?

 

takker for alle svar! :D

Min link

 

sjekk :D

Posted

Jeg har AN-4 (6,35mm indre diameter) på oljetilførsel og AN-8 (12,7mm id) på oljeretur.

15mm på tilførsel er nok alt for mye. Vil tro du lett får problem med oljetrykket, pågrunn av at det blir så mye olje i slangen.

Og på en T3 skal det helst være restriktor på oljetilførselen. Jeg har 2.5mm restriktor på min.

http://i.imgur.com/TGmL57L.jpg

Posted

Jeg har AN-4 (6,35mm indre diameter) på oljetilførsel og AN-8 (12,7mm id) på oljeretur.

15mm på tilførsel er nok alt for mye. Vil tro du lett får problem med oljetrykket, pågrunn av at det blir så mye olje i slangen.

Og på en T3 skal det helst være restriktor på oljetilførselen. Jeg har 2.5mm restriktor på min.

takk du! du kom med det svare jeg ville ha, eneste jeg lurer på om hvor lang turen burde være :)

Min link

 

sjekk :D

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...