pedersen91 Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 (edited) hvor lange å hvor tykke olje slanger anbefales? og hvor mye burde de tåle? (sierra 2.0 is) Edited August 22, 2011 by pedersen91 Min link sjekk Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 på min is-t brukte jeg org cosworth 2wd slange, kjøpte stålomspunnet på burton. returen min var vel 15mm mener jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedersen91 Posted August 23, 2011 Author Share Posted August 23, 2011 på min is-t brukte jeg org cosworth 2wd slange, kjøpte stålomspunnet på burton. returen min var vel 15mm mener jeg.Aha, får se om jeg får tak i det da. Vis ikke hvor lang er turen? Min link sjekk Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Jeg kjøpte armerte slanger hos tess, men fant ut at mekonomen hadde i 15mm også... 15mm er da tykkelsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedersen91 Posted August 23, 2011 Author Share Posted August 23, 2011 Jeg kjøpte armerte slanger hos tess, men fant ut at mekonomen hadde i 15mm også... 15mm er da tykkelsen ahaa men det er retur ellr tur det? jeg er litt redd for å ha for tynn slange til turbo.. kan bli lite olje ellr at retur blir for liten sånn at det blir trykk så hva bruker dere på turen? mål? og hvor lang burde slangen til turboen være ? takker for alle svar! Min link sjekk Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Jeg bruker 15mm både inn og ut, og de er så lange at de når fram dit de skal Link to comment Share on other sites More sharing options...
adapTECH Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Jeg har AN-4 (6,35mm indre diameter) på oljetilførsel og AN-8 (12,7mm id) på oljeretur.15mm på tilførsel er nok alt for mye. Vil tro du lett får problem med oljetrykket, pågrunn av at det blir så mye olje i slangen.Og på en T3 skal det helst være restriktor på oljetilførselen. Jeg har 2.5mm restriktor på min. http://i.imgur.com/TGmL57L.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedersen91 Posted August 24, 2011 Author Share Posted August 24, 2011 Jeg har AN-4 (6,35mm indre diameter) på oljetilførsel og AN-8 (12,7mm id) på oljeretur.15mm på tilførsel er nok alt for mye. Vil tro du lett får problem med oljetrykket, pågrunn av at det blir så mye olje i slangen.Og på en T3 skal det helst være restriktor på oljetilførselen. Jeg har 2.5mm restriktor på min.takk du! du kom med det svare jeg ville ha, eneste jeg lurer på om hvor lang turen burde være Min link sjekk Link to comment Share on other sites More sharing options...
adapTECH Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Bruk ett målband så finner du ut hvor langt det må vær http://i.imgur.com/TGmL57L.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedersen91 Posted August 24, 2011 Author Share Posted August 24, 2011 Bruk ett målband så finner du ut hvor langt det må vær okei, får gjøre det til helgen da^^ så er det bare å bestille Min link sjekk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts