grandisjohn Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 (edited) da husker jeg den stod i hagan der borte en gang for mange år siden åssen er det med han egentlig. han henta mye biler her før men har ikke levert noe til han på fler år så har ikke snakket med han. her omkring går det rykter om fengsel å alt mulig rart, men kildene er så usikre at jeg tørr ikke regne med det. Fengsel Bare tullprat. Morsomt å se at denne uvanlige Taunusen har blitt pusset opp. Den var ganske fargerik, med grønne framskjermer og gullfargede dører (original rød). Åsså ble den hensatt, blant annet fordi ingen klarte å få 2,4i motoren til å gå ordentlig. Ble stående i flere år, så en god del grunnarbeid har nok nåværende selger forhåpentligvis lagt ned. Edited August 28, 2011 by grandisjohn Det er ikke en ting jeg kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 ja det var det jeg trudde å hadde aldri sett for meg den mannen i fengsel. men han henter ikke biler lenger? Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
grandisjohn Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 (edited) ja det var det jeg trudde å hadde aldri sett for meg den mannen i fengsel. men han henter ikke biler lenger? Lite. Går mer i kjørbare biler som han vil ha selv.Forresten synd at det så å si ikke finnes Granada vrakbiler lengre. Edited August 28, 2011 by grandisjohn Det er ikke en ting jeg kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 skjønner den. hadde nok blitt litt lei av å tråle østlandet rundt i den cargo'n etter noen år. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fordboy Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Noen av dere som vill selge meg ei slik leppe ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts